יום ראשון, 27 בנובמבר 2011

Mina's Golf GTI MKV


כמות מכוניות המשופרות בטוב טעם, המציגות את סצינת VW קנדית, גדלה מדי יום. לב ליבה של הסצינה ממוקם בעיר טורונטו. מינה הוא בחור מוכר בקהילה המקומית, בנה את ה-GTI דור 5 שלו בשילוב של נגיעות  JDM ו-Euro, מה שהפך אותה לאחת הגולפים המוכרות באזור. 





רבים מבין בעלי GTI דור 5 שואפים לאותו המראה של הגולף של מינה, היא מיד בולטת לעין ומושכת תשומת לב. שינויים ברכב נעשו בקפידה ובטוב טעם, לכן רבים מאנשים חושבים שכך המכונית יצאה מפס הייצור. מקדימה שמים לב למכסה מנוע ללא מגרעת של הסמל, גריל "כוורת" ללא סמל גם כן ופגוש שעבר "גילוח". כמו כן ברכב הותקנו חלקים נדירים כמו ליפ קדמי וחצאיות צד היישר מ-GTI Edition30. פגוש אחורי מ-Edition30 גם כן משלים את התמונה עם דיפיוזר בהזמנה אישית, מתחתיו בולטים 4 יציאות של מערכת פליטה GHL.






אם מציצים מתחת למכסה מנוע, מיד מוצאים את הכיסוי של המנוע, של המצבר ושל קופסת פיוזים תוצרת Evolution Motorsports. כמו כן ברכב מותקן קיט יניקת אוויר קר של AEM, אשר נצבע בגוון ייחודי, מן שילוב של ירוק וכחול, מה שהופך אותו לבולט במיוחד. למי שתהה, המכונית של מינה נוסעת טוב בדיוק כמו שהיא נראית. למטרה הזאת עמדו לשרותיו של מינה מספר חלקים של Eurojet ותכנת ניהול מנוע Revo Stage 2.








בואו נעבור אל הג'אנטים. בהתחלה אלה היו ג'אנטים Work VS-XX "הרגילים", לאחר מכן החלק הפנימי שלהם נצבע בצבע ייחודי, דומה לזה שהזכרנו קודם לכן כשדיברנו על תא המנוע. קאנטים סטנדרטיים של הג'אנטים הוחלפו בחדשים ורחבים יותר, 2.5" קדימה ו-3.5" אחורה. ברגים מקוריים הוחלפו לאלה של ה-BBS RS בגוון זהב. התוצאה - אחד הסטים הנדירים של Work VS-XX. מתיחה של הצמיגים, מערכת פנאומטית של AirLift, כל אלה מקנים לרכב stance מרשים! במצב נסיעה הרכב גבוה יותר מאשר בתמונות, אבל כשמשחררים את האוויר לגמרי, חישוקים קדמיים נכנסים לתוך הכנפיים ואילו בתי גלגלים האחוריים מתיישבים במדויק בין הליפ לצמיג. 






כל העבודה וכל ההשקעה לא נעשתה לחינם. בשנת 2011 הרכב של מינה זכה בגביע באירוע ה-Vagkraft 2011 בקטגורית MKV וגביע נוסף הוענק באירוע CSCS round 3. לדעתינו מינה זכה בגביעים בזכות ולא בחסד, כיוון שה-GTI שלו באמת מדהימה!










מקור: Stance Is Everything

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה