יום שני, 28 בנובמבר 2011

VW Jetta MKIV - Mr. Thach


אם במקרה אתה בעלים של גולף/ג'טה/בורה MKIV, סביר להניח שראית אשכול הפרוייקט של הרכב הזה באחד הפורומים. אחרי פרוייקט שנמשך די הרבה זמן, הג'טה 2001 MKIV של Mr. Thach מופיעה לפנינו במראה הייצוגי שלה.




החלק הקדמי של הרכב נראה אגרסיבי אך יחד עם זאת מאוד אלגנטי וייחודי, בזכות הפגוש של בורה R המשווקת לשוק הסיני ופנסים שעברו הסבה לפרוג'קטורים, אשר "הושאלו" מב.מ.וו X5. ההשקעה הכללית והתאמת החלקים, זה מה שהופך את הרכב הזה לייחודי באמת. אחרי שכנפיים האחוריות יחד עם הפגוש האחורי עברו מתיחה קלה, הותקן סט אחורי של חישוקי BBS RS ברוחב 11" עם אופסט 21. השילוב של כל אלה מקנה לרכב מראה שמנמן ואגרסיבי, בדיוק כמו שאנחנו אוהבים. 
מלבד השקעה הקוסמטית, ברכב הותקנו מספר חלקים מעניינים, אשר יהיו בלתי נראים עבוד בן-אדם פשוט מהרחוב. כדי להבין במה מדובר - תעברו על רשימת החלקים אשר מותקנים הרכב הזה על מנת לקבל מושג על מה אתם מסתכלים.






בטח שמתם לב למצנן ביניים שמבצבץ לו מאחורי הפגוש הקדמי, זה כי בעל הרכב השתיל מנוע VR6 יורוספק בנפח 2.9 ל' ולא היסס לגדוש אותו. כיום הרכב מספק 354 כ"ס בגלגל בגדישה של 15PSI בלבד. יהיו כאלה שהיו מסתפקים בהספק המרשים הזה, אבל בעל הרכב לא. הוא מתכנן לחזק את הרכב עוד יותר, לכן בעתיד הקרוב הוא יחליף את המזרקים 440CC לגדולים יותר, 600CC, כדי לגדוש 30PSI. כמו בכל פרוייקט רציני, במיוחד בכזה שכולל שדרוגי מנוע וטורבו גדול, תמיד יש מה להחליף ולשדרג כדי לטפס גבוה יותר בסולם ההספקים. 



הג'טה הזאת היא שילוב נדיר (בלי להכליל) בין הכוח לבין המראה, מה שנקרא "להנות משני העולמות". אבל ההנאה הזאת תתקבל רק בזכות ביצוע איכותי של הפרוייקט + ארנק שמן של בעל הרכב. בכל מקרה, המכונית הזאת לא מאכזבת. 









רשימת השיפורים ופרטים נוספים:


דגם: פולקסוואגן ג'טה MKIV
שנת ייצור: 2001
מנוע: 2.9 ל' יורוספק VR6
תיבת הילוכים: 5 מהירויות, O2J
מערכת פליטהCustom 3 Inch Straight Pipe to Magnaflow Muffler and Polished Turndowns
מתלים: קויילאוברים FK Highsport
ג'אנטיםBBS RS178 17×9.5 et21 fronts 17×11 et21 rears with -3 camber, BBS RS flat caps
צמיגיםBF Goodrich KDW 215/45 fronts and 245/40 rears
צבע: Imola Red
תוספות חוץComplete Bora R kit, Retrofit headlights with BMW X5 Projectors , Euro tail lights, Euro trunk, OEM stubby mirrors, shaved and pulled fenders
תוספות פניםMomo steering wheel, dual gauge pod with newsouth boost gauge and AEM eugo wideband, R32 pedals
שיפורי מנוע2.9 Eurospec VR6 motor, mp t70 turbo .68 a/r, 440cc injectors, c2 42lb tune, custom short runner manifold, ATP tuning 3 in. downpipe, custom 3 in. exhaust, 44mm tial wastegate, APR dv, Forge MBC, heavy duty valve springs, titanium retainers, low compression head spacer, 42dd stealth catch can, Walbaro fuel pump, Nstrut bar, fully built oj2 tranny with cryo-treated gears, TDI 5th gear, Quaife LSD, Autotech 10lb lwf, Southbend stage 5 clutch

מקור: V2Lab

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה