יום חמישי, 22 בדצמבר 2011

Beautiful Classic


אם אתם עוקבים אחרינו באופן קבוע, וודאי שמתם לב שאנחנו אוהבים לפרסם בבלוג קצת מכל דבר, בדיוק כמו בעמוד הפייסבוק שלנו. היום אנחנו נראה לכם את ה-Z הקלאסית הזאת של בחור מפולין בשם גוסבו. היא לא נמוכה כמו רוב המכוניות שאנחנו מפרסמים כאן אבל אנחנו בטוחים שתאהבו אותה בדיוק כמו שאנחנו אהבנו. תמיד נחמד לראות מכונית נמוכה דבוקה לרצפה, אבל לא תמיד הכל מסתכם סביב המטרה להיות הכי נמוך. יפיפיה הזאת במקור מטקסס ארה"ב, אבל באופן כלשהו היא עברה לצידו השני של האוקינוס ונחתה בגרמניה, משם גוסבו רכש אותה והביא אותה לפולין. הוא השקיע בה יותר משנה וחצי של עבודה במטרה לשחזר אותה למצבה המקורי והסוף עדיין לא נראה באופק.





כיום הרכב יושב על סט חישוקי "כוורת" Hayashi Racing 501, שעברו ציפוי בגוון זהב במרכזם, אליהם נוספו כאפות אלומיניום בהזמנה אישית. מידות של הג'אנטים הם 15X8 עם אופסט 0 מקדימה ו-15X9.5 עם אופסט מינוס 38 מאחורה, עליהם הולבשו צמיגי G-Force Sport מבית BF Goodrich במידה 225/55/15. 
גלגלו את העכבר למטה כדי לראות את שאר התמונות של היפיפיה הקלאסית הזאת ותצפו לראות עוד כמה מכוניות קלאסיות כאן בבלוג בעתיד הקרוב. תודה רבה לגוסבו על זה ששיתף אותנו ואתכם במכונית שלו. 














מקור: StanceNation

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה