יום חמישי, 22 בדצמבר 2011

Red December


לכל אחד מאיתנו זה ניראה רכב תמים ורגיל, כמעט כמו כל רכב אחר שאנחנו מפרסמים פה, אבל הרכב הזה קצת שונה ממה שאנחנו רגילים. לא רק שהוא נמוך ורחב, יש לו מספיק כח כדי לגרום לכם להסמיק. 
Chantha Thach התחיל את הבנייה שלו במטרה להיות קצת שונה מכל השאר. הוא רצה את המראה היפה, עם הנמכה אגרסיבית, ומספיק כוח כדי לא להישאר מאחור. הוא למד על עצמו המון מהפרויקט הזה, מהזמן ומהמחויבות שהוא השקיע כדי לסיים אותו, בנוסף לכל אותם הכישורים שרכש הכיר המון חברים חדשים שעזרו לו לסיים את הדבר הנפלא הזה. 


הג'טה של צ'ינטה היא בהחלט רכב שצריך להסתכל מקרוב כדי להבין. הוא התחיל עם השתלת מנוע, מנוע ה-VR6 שלו הוא למעשה לא המנוע הרגיל הנפוץ בנפח 2.8L אלא מנוע אירופאי 2.9L עם טורבו T70. עם רשימה ארוכה מאד של חלקים שידעו לתמוך בג'טה VRT שלו שתמשיך לנסוע עם הרבה כוח, ועם מראה שקשה להתעלם. בעתיד הוא מתכנוון לשפר את המנוע יותר ככה שידע לתמוך ב-500 כ"ס שהוא מסוגל להוציא. כמו כן לרפד את פנים הרכב ולפנק אותו במושבי RECARO תומכים.

אנחנו בטוחים שעוד נראה אותו בעתיד, בינתיים בואו נהנה מכמה תמונות מההווה. 







וקצת פרטים על האוטו:

Exterior: Bora R Front Bumper
Bora R Rear Bumper
Bora R Side Valences
Euro Tail-lamps
Euro Trunk Lid
OEM Stubby Mirrors
Retrofitted BMW X5 Projectors
Shaved & Pulled Fenders
Interior: Momo Steering Wheel
Dual Gauge Pod
New South Boost Gauge
AEM Eugo Wideband
R32 Pedals
Performance:
2.9 Eurospec VR6 Motor
MP T70 turbo .68 a/r
440 Injectors
C2 42LB Tune
Custom Short Runner Manifold
ATP Tuning 3” Downpipe
Custom 3” Exhaust
44mm Tial Wastegate
APR DV
Forge MBC
Heavy Duty Valve Springs
Titanium Retainers
Low Compression Head Spacer
42DD Stealth Catch Can
Walboro Fuel Pump
Fully Built 02J Transmission + Cryo treated gears + TDI 5th Gear
Quaife LSD
Autotech 10LB LWF
Southbend Stage 5 Clutch
Suspension: Neuspeed Strut Bar
FK Highsport Coilovers
Wheels: BBS RS178 17×9.5 Fronts
BBS RS178 17×11 Rears
BBS Flat Caps
BF Goodrich KDW 215/45 fronts and 245/40 rears

נלקח מ: HELLA4

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה