יום חמישי, 22 בדצמבר 2011

Childhood Dreams


כשמדובר בסיקורים מבית StanceWorks, לכולם יש איזה ערך מוסף. לעומת זאת, ה-MR2 של ארמאנד פרנאדי נגע לליבם של החבר'ה האלה בצורה מעט שונה מהשאר. בימינו, מכונית כמו MR2 היא לא אחת שתזכה לאהדה של SW, אבל יש להם מה לומר על הרכב הספציפי הזה. פגושים מנופחים, צבע אדום בוהק, גלגלים ענקיים, מראה מעט מוגזם, זה בדיוק מה שהיה על הקיר של רובינו כשהיינו ילדים. יש לה את כל התכונות שמזכירות לנו מה בדיוק הצית בנו מלכתחילה את התשוקה למכוניות בכלל ולמכוניות משופרות בפרט. היא לוכדת את הדמיון עם הפרופורציות "דמוי צעצוע" שלה והסגנון של מכונית מירוץ. היא מסוג המכוניות שהיו עוברות ליד האוטובוס שלך בתור ילד בדרך הביתה מבית-הספר, כזאת ששינתה את עולמך לנצח.





אבל להוסיף למכונית את הריגוש של פסאודו-אקזוטית, זה באמת משהו מרשים: ה-MR2 של ארמאנד דוחפת את הגבולות בתחום ה-fitment של הג'אנטים והצמיגים עם אחד הסט-אפים המטוותים ביותר עד כה. הסטאנס של המכונית היה מרשים מספיק כדי לקחת הביתה את הפרס Best Static Stance באירוע AutoCon 2011, ואם אתם צריכים עוד סיבה לכך שהמכונית מופיעה בסיקור של StanceWorks, זה כי ארמאנד מניע ונוסע ברכב הזה מדי יום ביומו. לא נותר לנו אלא לגרד את ראשינו במבוכה. טעות אחת קטנה וקשת הגלגל מפיברגלאס יהפוך לפיצוץ מאובק...



חיבתו של ארמאנד למכוניות החלה מאוד מאוד מוקדם, הוא גדל עם אביו שהיה חובב טויוטה בעצמו. הוא נזכר איך בגיל 12 היה "מטיס" את הרכב של אבא בשכונה, כאשר הוא שלט בהגה ואביו פקד על המצערת והברקסים. כשמלאו 16 לנער, הוא אסף את כל החסכונות שלו ורכש לעצמו טויוטה קורונה שנת 1986 (לא להתבלבל עם קורולה). בגיל 18 הוא כבר החליף ראש מנוע של 4A-FE המקורי לראש אחר, 4A-GE, עם קאמשפטים "חמים"  280/288 מעלות של TRD, הוסיף קרבורטורים 45 מ"מ של Webber והחליף עוד כמה דברים. לא פלא שהיום הוא מציג כזאת אהבה ומסירות ל-SW20 שלו.



דרכו של ארמאנד למכוניתו הנוכחית הייתה ארוכה. הוא עבר להתגורר בארה"ב כשמלאו לו 19. במקביל לשכר לימוד הכבד במכללה הוא היה חייב לפנות קצת מקום לאהבתו למכוניות. עם זאת, לאורך השנים, הוא הצליח לתת את ליבו ל-MR2 בעלת מנוע מרכזי, נשאר לו רק למצוא את האקזמפלר הנכון. בשנת 2004 הוא הצליח למצוא את האחת התחיל בתהליך המטורף של השיפורים. אך למרבה הצער, כפי שזה קורה להרבה מאיתנו, ההסיטוריה תמיד חוזרת על עצמה - ארמאנד נאלץ למכור את המכונית כדי לממן את התואר שני שלו.

אבל אהבה אמיתית תמיד מוצאת את דרכה חזרה הביתה. בשנת 2007 ארמאנד קנה את ה-MR2 שאתם רואים לפניכם. לאחר שנה של "חברות" עם הרכב, הוא הכריז על יחסיהם הרציניים באופן רשמי. הדיילי שלו הוצאה למכירה והוא התחייב לנהוג ב-MR2 שלו יום אחר יום. הוא קנה את המכונית עם 137 אלף מייל על השעון ועכשיו, 4 שנים מאוחר יותר, השעון מצביע על 219 אלף מייל מכובדים. אנחנו מניחים שזה חשוב להוסיף כי לאורך הקילומטרים הרכב נסע בלחץ של 20psi וסיפק בצניעות כ-300 כ"ס בגלגל. מרשים, בלשון המעטה.



ארמאנד השקיע מאמצים רבים כדי להתאים את המכונית שלו לחזונותיו, החל משינוי צבע מלבן לאדום, דרך חישוקי קאסטום ועד הפרט האחרון ברכב, כדי שהכל יעבוד כמו שצריך. הוא הצליח באמת להתאהב במכונית שלו וממש לבנות אותה בעצמו, והטוב מכל - הוא נוהג בה. כפי שארמאנד אמר: "זה כמו הפרסומת של מרצדס: Love what you drive, drive what you love". זה המוטו והמסר שלו. ומה המסר שלנו? הוא מאוד פשוט: תהיו כמו ארמאנד.



ובגלל שאנחנו יודעים שכולכם תוהים מה קרה לספוילר של המכונית, ארמאנד מסביר שזאת כנף ייחודית ויחידה במידה אשר ירדה מטויוטה קורולה TRD משופרת והותאמה ל-MR2 שלו. לרוע המזל, מישהו חשב שהספוילר זה מקום מצוין להישען עליו ופשוט שבר אותו באמצע. 

מקור: StanceWorks

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה