יום חמישי, 1 בדצמבר 2011

A FAMILY AFFAIR



כולנו כאן נמצאים מאותה הסיבה: אנחנו אוהבים ללכלך את הידיים. זה לא משנה איזה סוג רכב יש לכם, או איזה סוג של שיפורים אתם מעדיפים. אם אתם קוראים את זה כרגע, כניראה שגם אתם נדבקתם בחיידק כמו כל אחד מאיתנו. לחלק מכם הרכבים אולי בנויים בצורה מושלמת ומושקעת, ולא נפסח אף פרט, ולחלק אחר ממכם מספיק לשים ג'נטים יפים והנמכה שעושה נעים לעין. בנינו, זה לא באמת משנה. כי בסופו של דבר, כל אחד מאתנו מתעורר עם המחשבה "מה אני עושה לאוטו היום?".





אבל לא תמיד יש לנו איפה או איך לעבוד, בין אם זה כי אין לנו מקום בשביל זה, או שאולי כל כך קר בחוץ שזה פשוט מוציא את החשק, לרוב מה שאנחנו מאמינים שהרוב יזהו, שהבנק פשוט לא חושב שמה שאנחנו עושים זאת מטרה מספיק נעלה. או שפשוט נתקענו במחסום בחשיבה, ופשוט אין לנו לרעיונת. מה שמבדיל כל אחד מאיתנו מכל בן אדם אחר שחושב שרכב זה להגיע מנקודה א' לנקודה ב', שבימים האלה, אנחנו פשוט לא מפסיקים לחשוב על רכב שלנו, אנחנו אף פעם לא מפסיקים, אנחנו פשוט לא מסוגלים!





באותם הימים "הגשומים" אנחנו מחפשים להתעסק בכל דבר שקשור למוטוריקה. או כמו שמייקל ג'ונסון, הבעלים של Original Garage, ניסח בצורה טובה, "אני לא צריך לספר לכם איך זה להתעורר בבוקר לקפוץ למחשב ולהתחיל להקליד 'www' עוד לפני שהספקתי לשטוף פנים רק כדי לראות מה חדש". עולם האינטרנט, עם כל המגזינים, הפורומים, הבלוגים דואגים לעדכן אותנו בכל התרבות המוטורית, לעיטים קרובות שאותם האנשים מחליטים, להתאסף, להיפגש, להנות, להעלות את האהבה המשוטפת שלהם לשלב הבא, ולא רק כדי להגשים את האורך החיים הזה שאנחנו אוכלים, נושמים, וישנים בו, אלא כדי להתאסף עם אנשים שיבטיחו לנו שיש עוד מישהו "שמבין את זה".



אם לא יצא לכם לבלות אחר הצהריים עם חברים באיזה סדנה, או מוסך, כניראה שמשהו חסר לכם בחיים, זה הכל חלק מהתרבות, מן זכות של כל אחד מאיתנו. וזאת אחת הסיבות של מייקל ג'ונסון החליט לקחת על עצמו את האחריות לאחד את כל החברים שלו לפני תחילת החורף, והאויר הקר, והגשמים. החנות שלו תמיד היית מקום מיפגש של חובבי רכב שנהפכו כבר להיות למשפחה אחת גדולה, והפעם הוא עשה מיפגש מחזור גדול. 



זהו מיפגש מחזור של אותה המשפחה, שבמידה ואתם גולשים ותיקים ב-StanceWorks אתם כניראה תזהו את רובה. אומנם כל אחד מהם שייך למועדון רכב אחר, יש להם דבר אחד במשוטף. הם כולם בונים רכבים מיוחדים. חלק מרכבי ה-VIP היותר יפים שייכים לחברים בקבוצה זו, זה מהאנשים שדוחפים ונותנים את הכל מעצמם לתחום, ולתרבות, אבל בסופו של דבר, הם בדיוק כמו כל אחד מאיתנו והם פשוט באים להנות .



כולנו יודעים, שכאשר עונת המיפגשים תחזור, כל הרכבים חוזרים לחיות ולהיראות כמה שיותר מיוחדים, ומקוריים, אז החגיגה של כל הסצנה הזאת היא בשביל כל אחד מאיתנו, אז תאספו את החברים שלכם פעם אחרונה לפני תחילת החורף. קחו סיכון לגלות את ההנאות שבחברות הזאת. שנת 2011 היית שנה מצויינת, ו-2012 הולכת להיות אפילו טובה יותר. אז הנה האנשים הותיקים והמוכרים שהיו בכל פעם, בכל מפגש (בארצות הברית), ואפילו כמה פרצופים הבאים, שאתם הולכים לראות בשנה החדשה. 

תורגם מהאתר StanceWorks

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה