יום חמישי, 1 בדצמבר 2011

Honda S2000 - Special Edition


לפי הסיקורים שאנחנו מפרסמים אצלינו בבלוג, בטח שמתם לב שיש לנו פינה חמה בלב ששמורה ל-S2000, אבל בכנות - אתם יכולים להאשים אותנו? יצא לנו לראות הרבה הונדות S2000, אבל זאת של רמון קולאזו ממש תפסה את תשומת ליבנו. רמון הוא בחור וותיק יחסית בתחום המכוניות והשיפורים ודי מוכר בקהילה המקומית שלו. אנשים זוכרים את ה-S שלו עוד עם החישוקים הראשונים, BBS RS במידות 17X9.5 ו-17X10.5 וזה היה נראה פשוט פיצוץ!








עכשיו, אחרי כמה שנים, ה-S2000 שלו עברה מתיחה והרחבה בכנפיים, מה שהופך ליותר ויותר פופולרי בקרב החובבי ה-stance. סט קוילאוברים של Buddy Club N+ הותקן כדי להביא את המכונית קרוב יותר לאמא אדמה. כמו כן, פנים הרכב חודש והכי חשוב - הותקנו ג'אנטים חדשים. מדובר במהדורה מיוחדת של CCW LM20 והם הגיעו במידות 18X10.5 קדימה ו-18X11.5 אחורה. ללא מילים.





האינטריור של הרכב נראה כמו של מכונית מרוץ. מושבים מקוריים הוחלפו לתוצרת האפטרמרקט: מושב הנהג מדגם Bride Vios Low Max ומושב הנוסע מדגם Bride Zeta 3. גלגל ההגה של ATC Vertex החליף את המקורי והוא חובר בנוסף למתקן לשליפה מהירה.



בעוד שהצלם מ-Klutch Republik מצלם את ה-S2000, חבר'ה אחרים דיברו איתו על שיפורי מכוניות ומה המשמעות של כל זה לגביו. הוא השיב להם כי הוא אישית לא שיפר את המכונית שלו בשביל מישהו אחר, אלא בשביל עצמו בלבד. רמון השקיע בה זיעה, דם, רגשות ודמעות והתוצאה נראית היטב לעין. הרבה אנשים חושבים שהמכונית שלו לא פונקציונלית. אבל עבור רמון היא יותר מפונקציונלית, הרי כל פעם שהוא מתיישב מאחורי ההגה - החיוך לא יורד לו מהפנים. וזה כל מה שאמור להיות חשוב לכל בעל רכב.







מקור: Klutch Republik

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה