יום רביעי, 21 בדצמבר 2011

Livin’ Loud with the Cruze


כמות אדירה של מכוניות עם מתלים פנאומטיים מלאה את תערוכת SEMA השנה ושברולט קרוז LTZ 2011 של Kicker Audio היא אחת מהן. מוכרת וידועה באופן מסורתי בזכות הצליל שיגרום ללב שלכם להחסיר פעימה, Kicker התעלתה על עצמה השנה והציגה את הקרוז יחידה במינה הזאת. כמקובל ברוב הפרוייקטים לקראת SEMA, הכל מסתכם ב"כמה" חוטים בפרוייקט הזה. שברולט קרוז הזאת היא בין הראשונות שזכתה לטיפול אצל Air Lift וככזאת היא גרמה לצוות לחשוב על הרבה דברים ותכנן אותם לעתיד.





על מנת לוודא שתוכלו לשמוע את הרכב הרבה לפני שתראו אותו, צוות של Kicker התמקד בעיקר באיכות הצליל של מערכת המולטימדיה. דיפוני דלתות, אשר עברו שינוי להתאמה, צוידו בקומפוננטים Kicker QS. סה"כ הותקנו ברכב 6 סאבים בקוטר 10" Kicker Solo Classic וכמה מגברים IX-Series של Kicker כמובן. כל זה כדי לוודא שהקרוז הזאת תוכל לקפץ, לרקד ולנענע את השכונה כל הלילה. 



שיפוץ פנים היה הכרחי כדי להביא את הנושא החיצוני ולהשלים את התמונה. אלמנטים צבועים בשחור מבריק, דשבורד מרופד בזמש כחול, מושבים ודיפוני דלתות מעוצבים ע"י Distinct Customs הופכים את הרכב למרשים גם מבחוץ וגם מבפנים. 



מכיוון שקרוז הוא הדגם החדש יחסית של שברולט, פתרון להנמכה עם מתלי אוויר לא היה מונח על השולחן. בסופו של יום הותקנו מתלי Air Lift universal מקדימה וזוג כריות אוויר Air Lift D2500 החליפו את הקפיצים המתכווננים מאחור. קומפרסור בודד ViAir 480c אחראי על מילוי מיכל אוויר בקיבולת של כ-13 ל' וזה מסיים את ההתקנה של אייר-רייד. 







מקור: AirSociety

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה