יום שבת, 3 בדצמבר 2011

The MKV on RS's


כשאתם בוחרים ברכב כלשהו כחבילה, יש מיליוני דרכים להרכיב אותה. בשוק קיימים אין ספור חלקים זמינים שתאהבו ושיגרמו לרכב שלכם להיראות טוב. אבל לפעמים אנחנו מוצאים את עצמינו חוזרים אל הנוסחה הקבועה והמנצחת, או במילים אחרות - הפתרון הקל. השילוב של "מארק 5 + אייר-רייד + BBS RS" מככב יותר פעמים ממה שאפשר לזכור, אבל זה נעשה כל פעם מסיבה ברורה אחת: זה פשוט עובד! השילוב הזה הוא בעצם ההצהרה שעשיתם את זה בדרך הנכונה. עם זאת, עם כמות כל כך גדולה של מכוניות הדומות אחת לשניה, קשה להתבלט מה"עדר". אבל מישהו אשכרה עשה את זה!



ג'ייסון מורביטו בחר ללכת בדרך הכי מוכרת בנוגע לעיצוב הרכב שלו, אבל עדיין הוא הצליח להשאיר עקבות והם לא יעלמו בזמן הקרוב. הוא הצליח, לדעתינו, להניח תשתית חדשה עבור פלטפורמת MKV. הוא עשה זאת בזכות הסגנון המאוס אולי, אבל הוסיף לו ספין משלו. זה מדגים היטב את הקסם של הפרטים הקטנים בבניה שלמה. המכונית של ג'ייסון היא בינונית, על הנייר. אבל מבט חטוף אחד מספיק כדי להבין שהדברים הם לא בדיוק כפי שהם נראים.





ג'ייסון רכש את ה-GTI החדשה שלו בינואר 2010. כיוון שלא התלהב מהעיצוב של MKVI, הוא קנה את אחד האקזמפלרים האחרונים של MKV שהיו במלאי בצפון-מזרח ארה"ב. עד האירוע H2Oi 2010, אחרי 9 חודשים בלבד, הרכב כבר היה עם מתלים פנאומטיים (אייר-רייד) וישב על חישוקי Rotiform בהזמנה אישית, הראשונים מסוגם. במילים פשוטות: ג'ייסון עבד מאוד מהר. ייתכן ורוב החבר'ה יגידו שכל "היסודות" כבר היו מונחים לפניו. אולם עבור ג'ייסון, זאת הייתה רק ההתחלה. רוב האנשים לא מוכנים "להרוס" את הרכבים החדשים שלהם ולשנות להם את הצורה, אבל שוב, ג'ייסון הוא לא בדיוק כמו רוב האנשים. 





בשלב מסויים ג'ייסון הפשיט את הרכב עד השלדה וצבע אותו בגוון Flex Pearl White, במקום United Grey המקורי. על הדרך נוספו לרכב קשטות רחבות בהזמנה אישית, ואם ה-GTI של ג'ייסון הייתה בחורה, היא הייתה אומרת: "הם אמיתיים!". 100% ברזל. ג'ייסון דילג על הבולשיט של פיברגלאס ועשה את זה נכון כבר בפעם הראשונה. כמו כן הוא "גילח" את הפגוש הקדמי, הוריד פסי קישוט בצדדים והתקין פגוש אחורי קאסטום. כל הפרטים האלה, מהם מורכב הרכב של ג'ייסון, ממקמים אותו בליגה משלו. 









ג'ייסון הוא אגוז הקשה בסצנת ה-Euro. הוא התחיל את דרכו עם M3 E36, עשה מעבר לא הגיוני בעליל ומצא את דרכו אל העולם של פולקסוואגן. החיידק השתלט עליו לאחר רכישת ג'טה 2005, אשר הבטיח לא להשאיר מקורית. אנחנו מניחים שאחרי הבטחות כאלה, זה לא מפתיע שהוא בונה עכשיו פולקסוואגנים שמשאירות את כולנו המומים. מאוד קשה לבדל את עצמך מאחרים, במיוחד כשבוחרים בחלקים ומרכיבים שרבים אחרים כבר השתמשו בהם. ולא משנה כמה טוב ייראו שאר הרכבים, בפעם הבאה כשתשמעו את המשפט "מארק 5 + אייר-רייד + BBS RS", אנחנו מקווים שתדעו על איזו מארק 5 מדובר.



מקור: StanceWorks

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה