יום חמישי, 29 בדצמבר 2011

OEM to the PLUS



לפעמים הפשטות שאנו רואים ברכב יכולה לרגש אותנו הרבה יותר מכל רכב אחר עם דלתות שחף או ג'אנטים מיוחדים. אותו הזוהר המיוחד שיש ברכב שמטופל, שמור ופשוט, אשר בכל דבר קטן שבו הושקעה הרבה מחשבה ומספיק מבט אחד להבין שהבעלים מאד גאה ברכב שלו והיחס שלו בהתאם. 




כל תמונה של הגולף מנוע 2 ליטר, מבציר 2002 של איידן בטיטו מצליחה להעביר לנו לא פחות מעד כמה האוטו נקי מדברים מיותרים מההתחלה ועד הסוף, מתחת למכסה מנוע ועד לפנים האוטו, וכל חלק שלא מסתכלים דורש לצלם עוד ועוד כדי להראות את הנקודה הזאת. 


מחוץ לרכב ניתן לראות שילוב צבעים שכאילו נועד להיות מלידה, בשילוב עם חצאיות צד, אנטנה של S2K, פנסים אחוריים שעוצבו מחדש, סמלים מקדימה ומאחורה שהוחלקו שנותנים לאוטו מראה נקי ומיוחד. דברים קטנים שפשוט היו צריכים להיעשות כדי להדגיש את הקווים של המארק 4. 


ומה יותר מתאים לעיצוב מסט של BBS RS בגודל 17X8 מקדימה עם ליפ של אינצ' 1, ו-17X9 מאחורה עם ליפ של אינצ' 1.5. שידרוג של כל מוטות הפיטול שיגרמו לאיידן לשמור על כל ארבעת הגלגלים שלו על הכביש כאשר הוא יחליט פשוט ללחוץ על הגז. ולבסוף כדי להשלים את כל המראה חברת Accuair הנמיכה את הרכב בעזרת בולמי אוויר, מסדרת AirLift XL. ובניה מיוחדת של שעון בקרה אשר יעזרו לאיידן לשמור על גובה אולטמטיבי לנסיעה כך שהאוטו שלו יוכל לתפוס מבטים גם כשהוא נוסע וגם כשהוא עומד. 



אם אתם נהנים מלראות גם את פנים הרכב, אתם יכולים בקלות לזהות שעבודת העיצוב לא נעצרה רק מחוץ לרכב. קווים הנקיים נשמרו גם בפנים. החלק הבולט בעיקר זה הריפוד גג בשילוב צבעים של שחור ואפור שמתאים בצורה מושלמת לשאר העיצוב של פנים הרכב: תאורת לד, מושבי ספורט עם ריפוד עור, משענות ראש שנלקחו מחיפושית חדשה, קונסולה מרכזית והגה שנלקחו מדגם ה-20 שנה ל-GTI ודוושות אלומיניום של אאודי TT. איידן גם השקיע במערכת פיוניר עם רמקולים של חברת אלפיין כדי להנות ממוזיקה באיכות גבוה מאוד. 



זה תמיד כיף לראות רכב שהושקעו בו כל-כך הרבה פרטים קטנים כדי לשמור על המראה המקורי עם כמה תוספות קטנות. ולא רק שיש השתקפות מבריקה מכל חלק שלא תסתכלו על הרכב הזה, אבל גם כשמדברים עם איידן על המנוע 2 ליטר שלו, ניתן לראות ניצוץ דומה. 





















נלקח מ: klutchrepublik.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה