יום שבת, 3 בדצמבר 2011

VW GTI MKVI - Unleash The Beast


כולנו מכירים את ההרגשה - פרץ של אנרגיה שגורם ללבך לפעום בעוצמה והופך את עורך לעור ברווז. זו התחושה שאתה חש כשאתה מסובב את המפתח בסוויץ' ושומע את המנוע מתניע. אבל אם מדובר בשעות המוקדמות של בוקר בדרך לעוד יום מייגע בעבודה ואנחנו פשוט לא מצליחים למצוא את המוטיבציה להתחיל את היום, למה לא לקחת לדרך איזה משקה אנרגיה? ומה אם ההשראה לפרוייקט שלך התקבלה משילוב של כל אלה? לשם כך, אנחנו פונים לבן-אדם שלמד והצליח לשלב בין שני יסודות כל כך שונים - פולקסוואגן ומשקה אנרגיה.







לא לעתים קרובות אתה נתקל במכונית שיכולה לעצור אותך במסלולך. ה-GTI דור 6 של ג'יימס מזכירה לכולנו למה התאהבנו בסצנת הפולקסוואגן מלכתחילה. עם השילוב המושלם של יופי אסתטי וכמויות מרשימות של כוח, המכונית הזאת פשוט גונבת את ההצגה. קהילת חובבי ה-Euro, שכל-כך קשה להרשים אותה, העניקה את קולה לג'יימס וה-GTI בצבע לבן Candy שלו כאשר היא בחרה בו כאחד המתמודדים בתחרות ה-Top Dawg באירוע ה-H2Oi בחודש ספטמבר האחרון.

עם רשימת השיפורים באורך של קילומטר, קשה לא להתרשם מהגולף הזאת. כאשר אתה שומע את הצליל של ה-2.0 ל' TSI שלה מתקרב, בשילוב של דאונפייפ 3" של Billy Boat וצנרת 3" של APR, או שאתה רואה את הדבר הזה מתקרב אליך דרך מראה אחורית - תאמינו לנו, אתם פשוט תרצו לעוף לו מהדרך. מגדש טורבו K04, טיונינג של GIAC ושוט 75 של נייטרו, מספקים למפלצת סטייג' 3 הזאת מעל 400 כ"ס וכ-54 קג"מ. 







כשאנחנו קוראים לרכב הזה "מפלצת" אנחנו מתכוונים לזה, בכמה מובנים. כן, זה צבע הירוק המוכר לנו ממשקאות אנרגיה "Monster", אבל הוא משמש כאן כנושא משותף שמחבר את המכונית יחד בגישה באמת ייחודית. צבע בגוון ירוק בהיר מיוחד ניתן למצוא בכל מקום ברכב, מקאליפרים ועד לפרטים הקטנים בתא המנוע כמו מכסים של נוזל שמשות ומיכל עיבוי, אבל השיא נמצא דווקא מאחור, שם ממוקם מיכל אוויר של מערכת אייר-רייד של Air Lift, והוא פשוט יצירת אמנות! מדובר בהעתק מושלם של פחית Monster שגורם לך לרצות לקחת לגימה היישר מהשסתומים. הזהרה: אנחנו לא ממליצים לעשות את זה בבית, עדיף שתמשיכו לשתות את המשקה שמוכרים בחנויות!







עיצוב הקוסמטי של הרכב זורם ללא דופי וזה הרבה מעבר לנושא של ה-Monster. קשה להסיר את העיניים מה-GTI הזאת, כאשר יש כל כך הרבה פרטים קטנים לראות בה: החל מכלוב התהפכות של Autopower Industries שנצבע בצבע הרכב וגגון של Thule, דרך גג שחור מבריק ועד לחישוקים הכי חמים בשוק כיום - מדגם Tarmac תוצרת fifteen52 בקוטר 18" צבועים בלבן, כמובן. אגב, אם החישוקים נראים לכם מוכרים, בטח ראיתם אותם על הפיאסטה של קן בלוק בסרטון ג'ימקאנה האחרון שלו. מכונית הזאת ממחישה שעם קורטוב של השראה, שעות על גבי שעות של עבודה והמון אהבה, אדם אחד יכול להפוך את ה-GTI מארק 6 שלו ליצירת אמנות של ממש. אז תתרווחו לכם על הכורסא, קחו לגימה מהמשקה ותהנו מזרימת קופאין הוירטואלי. 



























מקור: Klutch Republik

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה