יום ראשון, 8 בינואר 2012

Because Drift Car: Marc Neron’s Slid and Showed Nissan 240SX


נתקלנו לראשונה ב-240SX הזאת כשעברנו על התמונות מהאירוע Simply Clean 3 וזאת הייתה המכונית שמיד התאהבנו בה, כי היה נראה שיש לה כשרון ואופי משלה. הבעלים של הרכב, בחור בשם מארק נרון, בנה אותו בצורה מאוד ייחודית ואז פשוט הבנו מה בדיוק גרם לנו להתאהב בו: לא רק שהמכונית נראית כמו דריפטרית חולנית, אלא היא גם מאוד שימושית ולא רק עומדת באיזה מוסך ומשמשת לצילומים בלבד. עבורינו, שום דבר לא עושה לנו את זה יותר מאשר לראות מכונית מדהימה שנמצאת בשימוש יומיומי, לתחרויות דריפטינג ולימי מסלול. "למה?", אתם שואלים? זה בגלל שמכוניות אלה יוצרו ונועדו לשימוש וזאת כל המטרה של המכוניות. 

















ברור שכולנו ראינו אינספור S13's בנויות בהשראת JDM או דריפטינג, סביר להניח שבאלבום תמונות בפייסבוק שלכם יש לפחות תמונה או סרטון אחד עם רכב דומה. מה שהופך את האקזמפלר הזה ליוצא דופן שהרכב הזה, אחרי כל ההתעללות ותחרויות שונות עדיין נראה טוב וכשיר לנסיעה בכביש. הוא לא הביא אותה למצב שהיא תראה כאילו שהרכיבו אותה מכל מיני מכוניות שונות והוא גם לא הביא אותה למצב שבור והרוס, ועל זה כל הכבוד לו!







סיבה נוספת לכך שהרכב הזה בולט מהשאר זה צבע סגול...אמממ...כתום...אמממ...קיצר צבע כלשהו. מארק תמיד אהב את הסגנון הזה של צביעה לכן הוא לא חשב פעמיים והלך על הלוק הרב גווני, למרות שהוא נשא תג מחיר יקר. יחד עם הפרונט של סילביה וסטאנס מדהים (ושימושי), מארק הפך לבעלים של 240SX חולנית אשר מסוגלת לרדת מהמסלול ולהגיע ישירות לאירוע סטטי של רכבים מושקעים מבלי שמישהו יצחק עליו. 















מקור: Canibeat

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה