יום ראשון, 8 בינואר 2012

Nissan 350Z - Pushing Pebbles on Daily Basis


סביר להניח שרוב מוחץ של 350Z הכי נמוכות והכי רחבות בארה"ב נמצאות דווקא בטקסס. לא נזלזל כמובן במדינות נוספות כמו קליפורניה, פלורידה, הוואי וכו', גם שם לא חסר Zים זרוקות לרצפה, אבל טקסס ו-Z דבוקות לרצפה הולכות יד ביד תקופה מאוד ארוכה. אחת הסיבות העיקריות לאיך שהדברים נראים (לדעתינו כמובן) הם הבחורים כמו אלה מסדנת Swang N’ Bang & BRG אשר סללו את הדרך עבור רבים. במקרה (או שלא), הבעלים של ה-Z הספציפית הזאת בשם דן, הוא אחד מהחבר'ה של BRG. דן גדל בסן-אנטוניו, טקסס, והתחיל את דרכו המוטורית עם אקורה אינטגרה אשר ישבה על סט של חישוקי Rota. באחד המפגשים המקומיים הוא הבחין לראשונה במכונית "מצוידת" כראוי, זאת הייתה ניסאן 350Z ומשם הכל התחיל.





מאוחר יותר נודע לדן שהרכב שהרשים אותו כל-כך אז שייך לבחור בשם Edafe והרכב שלו התגלגל על סט חישוקי DPE. בסופו של דבר, דן ואדפי הפכו להיות חברים טובים. דן טוען שהוא אף פעם לא חשב שאי-פעם יהפוך את המכונית שלו לחולנית כמו של אדפי, אבל כעבור מספר חודשים הוא הפך לבעלים של RSX Type-S בצבע לבן פנינה ומיד ניגש לעבודה. הנמכה, ג'אנטים, כל הסיפור המוכר לכולנו. המטרה שלו הייתה להקנות לרכבו פיטמנט נחמד, אך הוא התחיל להסתובב עם חבר'ה נוספים בעלי Z (כגון אריק) והוא הבין שזאת המכונית שהוא רוצה. הוא התחיל מסט ג'אנטים אגרסיביים מדגם Equip של Work במידות 18X11 עם אופסט 10 מקדימה ו-18X12 עם אופסט מינוס 12 מאחור, אשר הוצמדו לבודי בעזרת קוילאוברים של BC, אבל הם פשוט לא עשו לו את זה. הרצה קדימה של כמה חודשים ודן מצא את עצמו מחזיק בסט ג'אנטים דנדשים ונוצצים בשם DPE ST5.



החישוקים החדשים הגיעו מלוטשים במידות 18X11 (אופסט מינוס 2) קדימה ו-18X12 (מינוס 10) אחורה עטופים בצמיגי 225/40/18 ו-265/35/18 בהתאמה. אחרי ששלב המדידות הסתיים, הרכב נלקח למוסך פחחות כדי להקנות לרכב את המראה הרצוי: אגרסיבי אך קרוב ל-OEM. חבר'ה במוסך בילו אינספור שעות במטרה להרחיב את הכנפיים בשביל הג'אנטים החדשים ואחרי שהעבודה הסתיימה והרכב יצא מהמוסך, הוא היה נראה פשוט מדהים! 





אחרי שהמכונית עזבה את המוסך, דן עדיין לא היה מרוצה מגובה המכונית שלו אז הוא הנמיך אותה עוד יותר. ככה היא יושבת כיום, עם פגוש קדמי בערך סנטימטר מעל פני הקרקע. מנוע נשאר מקורי ללא שינוי, פנסים ראשיים נצבעו בשחור מט ע"י דן עצמו ופגוש קדמי זכה לתוספת בניה מפוליאוריתן. כמו-כן, בקליות מקוריות הוחלפו בחדשים עם תאורת לד, מגב האחורי ירד מהרכב ולסיום ל-Z נוספה שכבה של צבע טרי. 











מקור: StanceNation

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה