יום שלישי, 3 בינואר 2012

Fresh & Proper // Accord Sedan


תוך כדי זה שאנחנו מפרסמים סיקורים על בסיס יומי, אנחנו רואים כל-כך הרבה רכבים מכל מיני סוגים ויצרניות. אחת המכוניות המיוחדות שיצא לנו לראות לאחרונה היא ללא ספק הדור ה-6 של האקורד מבית הונדה. מכונית הזאת שאתם רואים היום היא דוגמה עדינה יחסית. היא שייכת לבחור בשם לואיס אלקסיס המתגורר ביונקרס, ניו-יורק. מהמורות בכבישים באזור מגוריו עמוקות מספיק בשביל לבלוע את מרבית חישוקי CCW המפוארים. אבל זאת לא הנקודה. הנקודה היא שלואיס הצליח להפוך מכונית סדאן משפחתית די פשוטה ובסיסית במראה למכונית שבקלות תסובב ראשים. 





לואיס נהג במכונית שלו בצורה הכי נמוכה שאפשר על הג'אנטים המקוריים בערך שנה, עד שהחליט שהגיע הזמן לשנות את נקודת המבט של אנשים כלפי אקורדים. אז באילו צעדים בדיוק הוא נקט כדי לעשות את זה? בתור התחלה, הוא השתיל מתחת למכסה מנוע את ה-H23 Vtec עם מצערות Bisimoto, אשר כוון ב-Hondata S300. כיום המנוע מספק קצת מעל 210 כ"ס בגלגל, מה שהופך את האקורד שלו למכונית דיילי די כיפית. פנים הרכב כולל תוספות מיוחדות כמו גלגל ההגה מעץ של Nardi וידית הילוכים מעץ גם כן של...Nardi (תמונות של אלה תוכלו לראות בתחתית הפוסט). כמו-כן מצאנו משהו באמת נדיר בתוך הרכב: זוג מושבי באקט של פורשה GT3. נכון שזה מגניב?



מגוש קדמי ומכסה מנוע הגיעו מאקורד שנת 1998, אליהם הצטרף ליפ קדמי OEM נדיר למדי בימינו. אנחנו לא יודעים מה איתכם, אבל אחרי שראינו את התמונות האלה היינו בטוחים שהרכב הזה נוסע על מתלי אוויר, אבל מסתבר שטעינו. המכונית מונמכת עם סט קוילאוברים Function&Form Type 2.5 שמחזיקים את הרכב מילימטרים ספורים מעל הקרקע, ביניהם מקשר סט של חישוקים מפוארים למדי. כמובן אלה CCW במידות 18X10 עם אופסט 25 מאחורה ו-18X9.5 עם אופסט 15 מקדימה. אבל לואיס כבר מחפש להם מחליף ראוי, אגרסיבי יותר, ליתר דיוק - סט של SSR SP3. אנחנו בטוחים שגם אחרי ההחלפה הרכב ישאר טרי, רענן וימשיך למשוך מבטים.





















מקור: StanceNation

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה