יום ראשון, 29 בינואר 2012

Go Wide Or Go Home


הכי טוב זה לשמור על קשר עם אותם האנשים בעלי הרכבים שמופיעים בסיקורים של בלוגים שונים. אחד מאותם האנשים, ש-S:N שמרו איתו על הקשר, הוא כריס בירדון. המכונית שלו השתתפה בסיקור כבר לפני שנה, ועל עף שבהתחלה זה נראה שהיא לא השתנתה הרבה מאז, עדיין הוחלט שהגיע הזמן לרענן את זכרונם של הקוראים. בזמנו, לפני שנה, כיצא הסיקור הראשון, החבר'ה של S:N בקלות הכריזו על ה-G35 הזאת כפייבוריטית שלהם, וגם היום אפשר לומר שהיא עדיין נושאת את התואר.







אחד הדברים הדומיננטיים ב-G35 הזאת שגורם לה להתבלט משאר ה-G's זה רוחב הגזרה שלה. גוף מתחת רחב בהתאמה אישית מבליט את המכונית בכ-2" מסביב וגורם ל-G's אחרות להרגיש אנורקסיות לידה. אבל זה לא כל הקסם של ה-G הזאת. מתחת למכסה מנוע תמצאו קיט טורבו טרי-טרי של Turbonetics, אשר בקלות יעמיד הרבה בחורים "עם מה-שמו גדול" במקומם. 





כמו בשנה שעברה, ה-G של כריס יושבת ונוסעת נמוך על מתלי אוויר Universal. כדי "לשכלל" את הסטאנס ולפנות מקום עבור חישוקי DPE מאסיביים ורחבים, הוא גם הוסיף קיט קאמבר של Cusco. מאחורי הג'אנטים אתם תמצאו את אחד הקיטים של ברקסים גדולים האהובים עלינו בשוק האפטרמרקט, מיוצרים ע"י Futura Design. רוצים קצת פרטים? ג'וג'ו מ-DPE Wheels סיפק לכריס סט חישוקים יפה בגימור מוברש מדגם DPE SP5 במידות 20X10.5 עם אופסט מגוחך של מינוס 32 מקדימה ו-20X12 עם אופסט מינוס 30 מאחור. זה בערך 5.8" של ליפ מקדימה ו-7" מאחורה. פשוט וואו!







המכונית הזאת כבר שנתיים בבעלותו של כריס, וברשימת החישוקים שהיו לו על המכונית אתם תמצאו דגמים כמו JLine 6SL2 בקוטר 20", Weds Kranze LXZ בקוטר 19" ו-Work Varianza T1S ב-20". כשכריס נשאל בפעם האחרונה (לפני שנה) על התכניות העתידיות שלו, הוא סיפר שהוא מתכוון לשדרג את הברקסים לגדולים (נראה שזה כבר מאחוריו), ג'אנטים אחרים וצבע חדש. תכניות שלו לגבי הצבע כנראה עדיין לא התממשו, אבל אנחנו מצפים שזה יקרה בקרוב. הפעם התכניות העתידיות שלו כוללות שיפוץ האינטריור של המכונית עם קורטוב של זמש וסט חדש של חישוקי DPE. ככל הנראה הוא יילך על העיצוב SC (קיצור של super concave) שלהם, אשר יראו מדהים, אם אתם שואלים אותנו.











מקור: StanceNation

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה