יום שבת, 28 בינואר 2012

VW Golf GTI MK4 - Stay True


סצנת השיפורים בכלל והסטאנס בפרט תפסה תאוצה רצינית בתקופה האחרונה, והתפשטה, (לשמחתם או לצערם של החובבים) לכל הקהילות של כל היצרנים. כיום ניתן לראות את הסגנון מוצג בשלל הרכבים, החל מרכבי Euro השמרניים, JDM מטורפים ולעתים גם תוצרת ארה"ב השרירית מציגה דוגמאות ראויות של הסגנון החם. וכמו שמחלת הסטאנס לא מבדילה בין היצרניות, היא גם לא יודעת גבולות, מבחינה גאוגרפית. היום נראה לכם נציגת סצנת הסטאנס בעיר מוסקבה, רוסיה. הגולף GTI הזאת שייכת לבחור בשם מיכאל, אשר נדבק במחלה הקשה שנקראת Stance ומאז הוא מכור.





אהלן! בבקשה תציג את עצמך וספר לנו קצת על עצמך.


שלום, שמי מיכאל, במקומות מסוימים מוכר כ-Still. חובב סנובורד, מתעסק עם האוטו שלי ושל חברים, שהם גם באותו ראש איתי.

אנחנו עוקבים אחרי המכונית שלך תקופה די ארוכה, ראינו כמעט את כל השינויים שהיא עברה, מה מניע אותך לעשות את זה? מה תרצה להשיג בסוף? או שכבר השגת?

להגיד את האמת, המניע החזק ביותר שלי זה סצנת השיפורים בחו"ל. אחרי שראיתי המון תמונות וסרטונים, התחלתי להבין, שכל הנסיונות הקודמים שלי לעשות "טיונינג" היו כשלון אחד גדול. אני רוצה להשיג מראה חיצוני מושלם במכונית שלי, עם פיטמנט טוב, עם מראה אסתטי, זו המטרה העיקרית כרגע. כמובן שאני רוצה גם לשנות קצת את האינטריור, וגם את הבגאז', בקיצור לא חסר תכניות בראש, אבל אי אפשר לעשות הכל ועכשיו..

מה גרם לך לבחור דווקא בסוג כזה של מתלים (קוילאוברים)? הרי רבים כבר עברו למתלי אוויר..אתה גם מושפע מהטרנד הזה?

אני חושב שהמכונית שלי כבר די מוכרת באזור ויש לה מוניטין, ואם אני אעבור למתלי אוויר, יתייחסו אליה אחרת. שלא תבינו אותי לא נכון - אני בעד מתלי אוויר! יותר מזה, יש לי תכניות להתקין מערכת אייר-רייד במכונית של החברה שלי, כי ללא ספק זה נוח יותר מקוילאוברים, ובמקרים מסוימים הרבה יותר יפה. אבל כרגע, מתלים סטטיים בשבילי זה פתרון מצוין, כי בעתיד הקרוב, יהיה שפע של מכוניות כמו שלי עם אייר-רייד, ואז אני אהיה מיוחד.



בזה אנחנו מסכימים איתך, Stay True, מה שנקרא :) בעניין ההנמכה, לטובת השגת המטרה, השקעת הרבה מאמצים ותקציב?

אתם אפילו לא יכולים לתאר לעצמכם כמה מאמץ, כוח וכסף הושקע בעניין הזה...כמה חומר כתוב קראתי על זה, כמה פעמים חישבתי דברים לבד וכמה פעמים עשיתי טעויות בדרך..

נראה לנו כי בלי עזרה מחברים לא היית מסתדר.. מי עזר לך בבניה?


ברור שלבד בשני ידיי לא הייתי מצליח לעשות את הכל, היו הרבה אנשים שעזרו לי, הייתי אומר שאפילו יותר מדי. קודם כל אני רוצה לציין את ניקולאי (Bars) על העזרה העצומה בכל השאלות. גם אלכסיי (Hawk) על זה שעזר לי לחפש חומר בנושא מחו"ל. תודה גם למיכאל אדלר שעזר לי עם השרטוטים ומנטלית. תודה גם למקסים ודג'פאר, שהעבירו איתי כמה חודשים במוסך ועזרו פיזית. הרשימה עוד ארוכה, היו עוד הרבה אנשים שעזרו, אבל אני לא אעבור על כולם, אין טעם, פשוט רוצה להודות לכולם.





מפרט טכני של ה-GTI MK4 של מיכאל:


מנוע
אינטרקולר חזית (צעד מאולץ בגלל ההנמכה, כי המקורי ישב צמוד מדי לגלגל הימני)
פורק לחץ Greddy
ספייסרים להרמת מנוע ב-2 ס"מ


אינטריור
מושבים קדמיים מניסאן סילביה
גג וקורות מרופדים בזמש שחור
קונסולה מרכזית דמוי 20th


אקסטריור
ליפ קדמי ואחורי, חצאיות צד - רפליקה של 20th
פנסים ראשיים מושחרים של DEPO
בקליות מקוריות עם ציפוי אדום
גריל קדמי ללא סמל של FK


מתלים
קוילאוברים Weitec Hicon GT מקדימה, חיתוך של 5 ס"מ מהגובה
מתלים מקוצרים ב-7 ס"מ על בסיס בולמי Koni Sport
מוט פיתול של R32 MK4
תותבים של אאודי TT קוואטרו


ג'אנטים וצמיגים
חישוקי XXR במידה 17X9.75 עם אופסט 25
ספייסרים 5 מ"מ קדימה
צמיגים במידה 215/45/17




וכמובן הסרטון המוכר של המכונית שהופק ע"י Rub'n'Roll, שפירסמנו כבר בעבר בעמוד הפייסבוק שלנו:



מקור: vdub.kz

תגובה 1: