יום שלישי, 31 בינואר 2012

Large and in Charge: Mark’s Bagged Behemoth


בדרך כלל כשאתם מקישים במחשב או במכשיר הנייד את הכתובת HolyManiacs.com ומחכים שהדף יטען אתם בדרך כלל רואים המון תמונות של רכבים מדהימים מתוצרת אירופאית, או יפנית, רכבים שאתם יכולים לראות ביומיום או לפחות לפנטז עליהם. אבל מידי פעם אנחנו מופתעים בדיוק כמוכם מאנשים שמצליחים לחשוב מחוץ לקופסא, והפעם תכירו את מרק, שאת צורת המחשבה שלו פשוט צריך להעריץ. הוא בעלים גאים של טנדר של שברולט עם מערכת מתלי אוייר, בגודל שמגיע לו אזור חיוג משלו! 





רק כדי שתקבלו את המושג של עד כמה הבהמה הזאת גדולה, האורך של השברולט הזאת הוא כמעט 20 פיט (6.9 מטר), אבל זה לא עוצר את מרק להיות חלק מאוד גדול מסצנת הרכבים בכל הארץ. מרק מתעסק בבניית טנדרים כבר מעל ל-12 שנה, ועכשיו הטנדרים שלו כבר לא כל כך רגילים. מה שזה אומר שכשטנדר נכנס לסדנה של מארק זה כבר מובן מאליו שזה הולך לצאת משהו לא מהעולם הזה. 






לא משנה איפה תסתכלו אם זה: מתחת למכסה מנוע, בפנים של האוטו, או לכל אורך הגוף המאסיבי הזה, תוכלו לראות בקלות שזה לא עוד טנדר של שברולט. בניות כאלו דורשות הרבה תשומת לב לפרטים הכי קטנים, ואנחנו מאמינים שעוד ניראה הרבה מהיצירות של מארק בעתיד. 


נלקח מ: Canibeat

2 תגובות:

  1. איפו פנסים אחוריים וידיות ?

    השבמחק
  2. הידיו והפנסים הוחלקו כדי לשמור על מראה נקי וקווים ישרים, לפתיחת הדלת יש מנגנון מיוחד שמקפיץ אותה החוצה בלחיצת כפתור, בקשר לפנסים, אתה באמת חושב שאתה תפספס מפלצת כזאת אם היא תסע לפניך? :)

    השבמחק