יום שלישי, 31 בינואר 2012

You're what the French call: Les Incompetents


היין, הלובר, מגדל אייפל, גבינה, ארק דה טריומף ופנטומימאים כולם מוזמנים לתפוס את מקומות הישיבה מאחורה, כי פיג'ו של פבל זה בהחלט הדבר הגדול ביותר שיצא מצרפת...דרך צ'כיה.



שמי פבל, אני גר בעיר פריברם (Pribram), צ'כיה. אני עובד כנהג וטכנאי. מכור לסנובורדינג, ראפ ומכוניות.

כמה זמן המכונית הזאת אצלך?
כבר 8 שנים.


יש משהו מיוחד או ייחודי בהיסטוריה של המכונית הזאת?
שום דבר מיוחד, הבאתי אותה מצרפת ויש לה פגיעה קלה בחלק האחורי בגלל תאונה.


אילו מכוניות שקלת לקנות מלבד הפיג'ו?
חשבתי לקנות או גולף MK3 או אאודי A3.




מה הייתה המטרה שלך עם המכונית הזאת?
שום מטרה, פשוט רציתי להיות מעט שונה מאחרים.


לאיזה סגנון עיצובי היית משייך את המכונית שלך?
מה שאתם רואים זו הגרסה השלישית שלה, סגנונות השתנו מפעם לפעם, עכשיו אפשר להגיד שעיצבתי אותה בסגנון צבאי.

מי עזר לך לבנות את המכונית שלך?
הרבה חברים עזרו לי, אני לא אגיד את השמות, כדי לא לשכוח להזכיר חלק מהם. שום חברה או מוסך לא היו מעורבים בתהליך, כל השינויים וכל העבודה נעשתה במוסך שלי.



מה הופך את המכונית שלך למיוחדת?
ובכן, זה הסגנון שלה והצבעים. אתם לא תראו הרבה מכוניות צרפתיות שנראות כמו זאת.


מה התוספת או החלק האהוב עליך במכונית?
BBS RS כמובן.


מי או מה היוו השראה בשבילך בתהליך הבניה?
רציתי לעשות את הכל בדרך שלי, משהו שאין לאף אחד כאן בצ'כיה.


מה אתה אוהב במכונית שלך בכללי?
האמת שאין משהו שאני לא אוהב בה.




מה היה המכשול הגדול ביותר בתהליך הבניה?
לא ממש מכשול, אבל עדיין - צמיגים משפשפים חזק בכנפיים.


בסולם מ-1 עד 10, עד כמה אתה מרוצה מהמוצר המוגמר של הפרויקט?
הייתי אומר 9.


מה היית מוסיף למכונית שלך לו התקציב לא היה מוגבל?
כל דבר קטן היה שונה אז ממה שהוא עכשיו LOL




מי היה המבקר הכי גדול בפרויקט שלך?
חברה שלי כמובן.


מי זוכה לנהוג במכונית שלך חוץ ממך?
חוץ ממני אף אחד.




אם למכונית שלך היה מוטו, מה הוא היה?
אין לי מושג...


אם היית צריך להעניק שם למכונית שלך, איך היית קורא לה?
Army Pug.




אז כמו שראיתם בתמונות, המכונית מתגלגלת נמוך על סט של BBS RS במידות 16X8 עם אופסט 28 מקדימה ו-16X9 עם אופסט 15 מאחורה, עטופים בצמיגים במידות 195/45 ו-205/45 בהתאמה. ההנמכה הושגה בעזרת קוילאוברים של Hiltrac. כמו כן בוצעו כמה שינויים טכניים וקוסמטיים, כמו שיפוץ סרן האחורי, צביעה כללית בצבע ירוק, פגושים וחצאיות צד מגולחים ומוחלקים. הצבע החיצוני משתלב מצוין עם האינטריור בצבע חרדל חריף, שנמצא גם על המושבים וגם על הדשבורד והקונסולה המרכזית. נראה שהיא מצוידת היטב ומוכנה לקרב, אז קדימה - להסתער!

מקור: Euromedian

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה