יום שני, 9 בינואר 2012

EG6 Civic - Japan does it well


בכל פעם שאנחנו מפרסמים תמונה של הסיוויק EG6 הזאת אצלינו בבלוג או אפילו בעמוד הפייסבוק שלנו, רובכם מבקשים עוד ועוד ממנה. ובכן, למרבה הזמל, בזכות הצלם של S:N בשם שוטה (Shota), אשר נפגש עם מחור בשם Kousuke וחבריו לפני כמה שבועות וצילם סט חדש של תמונות ואפילו סיפק לנו כמה פרטים אודות הרכב. כפי שאתם רואים, הרכב די פשוט. ג'אנטים, הנמכה, ליפ קדמי וצבע..זה בערך הכל. אבל לעזאזל, זה נראה סקסי! אם אתם מכירים את הרוח של HolyManiacs, אתם בוודאי יודעים שאנחנו אוהבים רכבים כמה שיותר פשוטים שעשויים בטוב טעם, וההאצ'בק הזאת היא דוגמה מצויינת לכך. במקרה שפספסתם, את הסיוויק הלבנה אנחנו כבר סיקרנו אצלינו בבלוג (לחצו כאן).





Kousuke בחר בגוון ירוק ליים, ולמרות שצבעים צעקניים הם לא באמת הקטע שלנו, אנחנו ממש אהבנו איך שה-EG6 הזאת נראית. מתחת למכסה מנוע מתחבא לו B16A וכל הצינורות והחוטים הוסתרו היטב מהעין לטובת המראה הנקי. אם תסתכלו על הרכב מקרוב, תוכלו גם להבחין ש-Kousuke הוסיף פסי קישוט של הונדה סיוויק בתקן USDM וליפ קדמי אגדי של Crux מקארבון. כנראה שהליפ מאוד יקר, אפילו ביפן, ולכן כאשר Kousuke נוסע למפגשים למרחקים של שעות (והוא נוסע להמון מפגשים), הוא מעדיף להוריד את הליפ מהרכב, וזה מובן.



הרכב יושב על קוילאוברים מותאמים אישית אשר נלקחו מ-EK האצ'בק. הג'אנטים הם תוצרת DE Racing כפי שאתם רואים והם במידות 16X8 מקדימה ו-16X9 מאחור, עם אופסטים לא ידועים...הג'אנטים עטופים בצמיגי Falken ziex912 במידה 195/45/16 מסביב. שום דבר פרוע יתר על המידה, אבל זה בהחלט עושה את העבודה!



























מקור: StanceNation

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה