יום שלישי, 31 בינואר 2012

RAY & DAMIAN'S CADDYS



אנחנו בהולימנייקס מנסים לתת לכם סיקורי רכבים מכל העולם, אז גם קבלו את ריי ודמיאן מאירלנד שהחליטו לקחת סיכון ולקחת רכבים שלא מוצאים יותר מידי בסצנת הרכבים ולהפוך אותם למשהו מיוחד שפשוט כיף לראות עד כמה אהבה וירידה לפרטים הושקעו בהם. 


אנחנו הולכים להפריד את הכתבה לשני חלקים כיוון שיש כל כך הרבה לספר ולפרט על כל רכב. 




קודם נתחיל מריי, הקאדי שלו שנת 2001 מנוע 1.9TDI. במקור היא הייתה כחולה, אבל ריי החליט לצבוע אותה לצבע של פורשה מאקדמיה (Porsche Macadamia), שזה פשוט שם יותר יפה לצבע חום. וכאן מתחילה הרשימה של שאר הדברים שנעשו: הטמבון האחורי שהיה במקור שחור הוחלק, המגב והסמל בדלת האחורית הוחלקו, מכסה התא דלק של האודי TT מדור ראשון הורכב, ספליטר קדמי של הסיאט קופרה הורכב, מראות ופנסים אחוריים של הפולו קלאסיק הורכבו. וכדי להנמיך את הרכב מקדימה הורכבו קויילאוברים, וכדי שהרכב ידע לעצור כמו שצריך הוא קיבל דיסקים וקליפרים גדולים וחזקים יותר. 


במחלקת הגלגלים ריי הלך על המובן מאיליו BBS RM במידה 15X8 שעברו פוליש כדי לנצנץ ולנקר עיניים. כדי להוסיף למראה המנצנץ ריי שם ברגים בצבע זהב, וכמו שניתן לראות בתמונות, אי אפשר שלא לאהוב את זה. 


בפנים של הרכב, ריי הוציא פשוט את הכל כדי לעשות ציפוי מבודד רעשים של חברת דיינמט, לאחר מכן ציפה את האחורה בשטיח מיוחד, ואת הגג ריפד בבד שחור ששולב עם הפאנלים שחורים.  שאר פנים הרכב רופד בריפוד עור של חברת BMW, עם תפרים בצבע זהב.
כמו כן ריי הרכיב הגה וידית הילוכים של גולף מארק 4, ומושבי ריקארו שנלקחו מפורד RS2000, ותאמינו לנו שהם נוחים בדיוק כמו שהם ניראים! ולוח השעונים שונה וקיבל תאורה כחולה.


















הבא בתור זה הרכב של דמיאן, הקאדי שלו גם שנת 2001, מנוע 1.9TDI. הוא השיג לעצמו גלגלי לנסו BSX בגודל 16X7.5 מקדימה ו-16X9 מאחור, כמו כן קאליפרים של הדגם G60 ודיסקים בגודל 280 מ"מ. דמיאן הנמיך את הקאדי שלו עם קויילאוברים של חברת V-Maxx מקדימה, והם מכוונים להיות הכי למטה שרק מתאפשר. ומאחור הוא הלך על סרן אחורי של חברת KONI שניתן לכיוון ושינוי. 





במקור הקאדי הייתה בצבע כסוף, כרגע הצבע שלה הוא אפור כהה/כסוף של חברת BMW, בשילוב עם גג בצבע שחור, מה שמוסיף מאד לאוטו, ואפילו מצתלם בצורה מעולה. כל ארבעת הכנפיים הורחבו ונופחו וליפ קדמי של סיאט איביזה הותאם והורכב מקדימה, בנוסף הורכבו גם מראות צד של סיאט איביזה. הסמל והמגב האחורי הוחלקו והוסרו והחלונות הושחמו קלות.





ובדיוק כמו ריי, דמיאן לא הפסיק בלייפות רק את הבחוץ. הוא התאים את המושבים של אאודי TT שידועים בריפוד הכפפת בייסבול שלהם, הגה של חברת MOMO בגודל 280 מ"מ, דשבורד שנילקח מפולו ניצבע ביחד עם הפאנלים של הדלתות ושאר החלקים בפנים הרכב בצבע שחור. דמיאן גם כן הרכיב לוח שעונים עם תאורה כחולה. והשילוב של מערכת סטריאו של חברת פיוניר, עם קומפוננים של JL, וציפוי נגד רעשים של חברת דיינמט, הרכב לא רק ניראה טוב, אלא גם הסאונד בו פשוט מעולה. 





צמד הרכבים האלה, הם ההוכחה המוחלטת שלא רק רכבי ספורט או משפחתיים יכולים להיראות טוב, אלא גם רכבי וואן. 















נלקח ותורגם מ: ilovebass

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה