יום שלישי, 31 בינואר 2012

California Grown


צלם של S:N, חבייר סנטייגו, נסע לטיול לתפוס קצת שמש בדרום קליפורניה, ושם הייתה לו ההזדמנות לעשות בוק קטן לאקורה NSX המדהימה הזאת. קיין (הבעלים) קנה את ה-NSX שלו לפני 6 שנים, אחרי שראה כמה מהר יורד הערך של ה-350Z שלו. איכשהו הוא נתקל באקזמפלר שמור להפליא, בצבע שחור, שנת 91 עם 24 אלף מייל בלבד על השעון. היא הייתה בבעלותו של בנקאי בתחום ההשקעות שבקושי נהג במכונית, והשאר היסטוריה ,כמו שאומרים. להיות בעלים של NSX זה אומר לקחת מהר את הסיבובים (מסלול) ולעבור מהר בין הקונוסים (Auto-X), אז במהלך של כמעט 6 שנים של הבעלות, קיין התמקד בלהפוך את המכונית שלו לאחת שתגיב מיידית ובצורה נכונה לכל סוג של נסיעה.





קודם כל קיין החליט לשפר את התאוצה של המכונית, לכן הוא התקין אינטייק מקארבון של Comptech עם פילטר אוויר פתוח, אשר הוחלף מאוחר יותר לראם-אייר של Downforce. בנוסף הותקן במנוע קיט מצערות של Taitec, צנרת בבניה אישית ולבסוף, אגזוז של Pride V2, אשר הוסיף למכונית את צליל הצרחה של פורמולה 1. כיוון שהילוך שני ב-NSX מאוד ארוך (לא כל-כך אידיאלי להאצה מהירה), סט הילוכים קצרים מיפן נוסף כדי לפתור את הבעיה.







תוספות אווירודינמיות במכונית כוללות ליפ קדמי Shine Auto Type 1, מכסה מנוע Type R צבוע בצבע הרכב, כנפיים קדמיות מורחבות בעבודת קאסטום, חצאיות צד של Marga Hills והרחבת כנפיים אחוריות. גם בחלק האחורי של המכונית לא חסרים חלקי קארבון, כגון דיפיוזרים I’s Impact, ספוילר אחורי של Seibon, הכל נצבע בגוון jet black. תראו את התמונות של החלק האחורי של ה-NSX הזאת, אזור פליטה והמפזר פשוט מדהים!





עניין ההנמכה טופל בעזרת סט קוילאוברים של Bilstein, אשר הנמיכו את ה-NSX בכל ארעת הפינות, בעוד שהיא יושבת על חישוקי CCW LM20 במידות 18X9+38 מקידמה ו-18X11.5+25 מאחורה. מאוד מרשים, אם אתם שואלים אותנו. הגימור המוזהב של החישוקים בוצע בעזרת חומרה של ARP, וזה גם מאוד מוסיף לדעתינו. אל החישוקים נוספה רבעיית צמיגים במידות 215/30/18 ו-265/35/18 בהתאמה. הערה: אחרי סט הצילומים, קיין החליף את הצמיגים האחוריים לקצת רחבים יותר.





כשקיין נשאל מה צופן העתיד, הוא ענה שרוצה לשדרג את הפיטמנט שלו בעזרת חישוקים רחבים יותר, 18X10 ו-19X12. יש גם אפשרות מאוד ריאלית שהוא יוסיף לה "קצת" הספק בעזרת סופרצ'ארג'ר או טורבו. כמו שאנחנו כבר למדנו, גם לפרוייקט שנראה גמור על פניו, ישנו המשך, וההמשך של ה-NSX הזאת נראה מבטיח למדי.





מפרט טכני ורשימת התוספות:


Engine:
Comptech carbon fiber intake w/Uni-filter
Downforce Ram Air
Taitec headers
Custom test pipes
Pride V2 exhaust
Custom JDM short gears



Exterior:
Shine Auto Type 1 front lip
Type R hood
Custom widened front fenders
Marga Hills side skirts
Pulled rear fenders.
I’s Impact spats
Vortex generators
Seibon CF rear spoiler
Seibon CF deck lip spoiler



Wheels/Suspension:
CCW LM20 18X9 & 18X11.5
Anodized Gold finish w/gold ARP hardware
Bilstein coilovers



מקור: StanceNation



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה