יום שבת, 7 בינואר 2012

Volvo V70 - Gator Country


פלורידה מפורסמת בזכות מזג האוויר החם, זוחלים מגעילים ווולוו רוצחות. יליד אורלנדו, מאט פיליפס, מטיל טרור כבר תקופה ארוכה על הקהילה עם הוולוו V70 עם מתלי אוויר שלו. לשפר וולוו זה סיפור של שנאה ואהבה. לעתים בעלי הרכבים האלה פשוט מורידים אותם עם קפיצי הנמכה פשוטים, או קונים סט קוילאוברים במחיר מופקע או פשוט חותכים את המתלים המקוריים בשיטת "גטו" כדי שהאוטו יראה נמוך. לשפוך כסף על סט מתלים שלא יהיה נמוך מספיק או לא יאחוז טוב פשוט לא בא בחשבון אצל מאט, לכן הוא החליט לבנות סט-אפ של מערכת אייר-רייד בהתאמה אישית.





לבנות מערכת כזאת זה אף פעם לא קל, לשנות את התפיסה של אנשים בנוגע לוולוו זה קשה באותה המידה. לקח למאט מעל 9 חודשים של בדיקות, התאמות וכן טונות של דם, יזע ודמעות כדי שהרכב יישב איך שהוא יושב היום. 



מתלים קדמיים בהתאמה אישית יוצרו והותקנו לצד ה-Air Lift האחוריים, כדי להקנות לרכב את גובה החניה האולטימטיבי. שיחת טלפון ל-Bag Riders עזרה למאט להשיג מיכל אוויר של כ-20 ל' אשר נצבע בצבע הרכב, אשר התמקם בצמוד למדחס ViAir 400c אשר שוכב בנוחות מתחת לרצפה מוסתרת בתא המטען שלו. 



התשוקה של מאט לאיכות לא נגמרה עם התקנת מערכת אייר-רייד, הוא רכש סט חישוקי BBS RC090 במידה 17X8 אשר נצבעו בגוון OEM Porsche Brown Metallic, אליהם התווספו ברגים מוזהבים. החישוקים ללא ספק מחמיאים למראה הרכב, כמו גם פרטים עדינים נוספים, כגון פגוש קדמי של S70/V70R עם ליפ קדמי בהתאמה אישית.



שפיכת כספים והשקעה מטורפת ב-V70 הזאת לא נשארו ללא הוכרה ותשומת לב, כיוון שהרכב הופיע במגזין הנחשב כמו Performance VW, עמד בצמוד לביתן של CoolStickersBro באירוע ה-Southern Worthersee 2011 ולסיום הוא זכה במקום הראשון באירוע ה-FixxFest 8. היינו אומרים שזה לא רע בכלל יחיסית לרכב של אמהות שלוקחות את ילדיהן לאימון כדורגל.



מקור: Airsociety

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה