יום רביעי, 1 בפברואר 2012

The American Dream


"המילים היחידות שאני יכול להשתמש בהן כדי לתאר לכם את מישה הידוע בכינויו Rat4Life, כפי שהמון אנשים מכירים אותו בפורומים, זה מסירות, הוא חרוץ ואמיתי. זה לא משנה אם אתה חובב רכב או לא, הוא תמיד מחייך ומוכן להושיט יד!" - James Touw

רוב הסיכויים שאם תשאל ב-vwvortex מי יכול לעשות עבודת חריצים בשלדת הרכב באזור ה-Tri-State (זה אומר Metro New-York, Northern New Jersey ו-Connecticut), ברוב התגובות שתקבל יהיה רשום: "שלח הודעה פרטית ל-Rat4Life". מישה קטשב הוא האיש מאחורי השם משתמש המפורסם בוורטקס. אנחנו הולכים לתת לכם הצצה אל החיים של מישה. הוא לא סתם עוד בחור שעושה התקנות, הוא חדשן במגרש המשחקים וחובב פולקסוואגן מבין הוותיקים. אם אתה לא יודע מי זה מישה, אנחנו מציעים לך לקרוא את הכתבה.





בחזרה לרוסיה, כאשר מישה סיים את בית הספר, הוא התחיל לעבוד בתור עוזר במוסך של חבר משפחה. הוא אומר שהוא היה מוכן לעשות כל דבר כדי שהוא יוכל ללמוד איך לתקן מכוניות. זמן קצר מאוחר יותר, כשמלאו לו 18, מישה החליט לעבור לגור בארה"ב, הוא רצה לחיות את החלום האמריקאי, הסיבה שכל-כך הרבה אנשים באו לארה"ב מלכתחילה.



הוא למד במהרה כי הכסף לא צומח על העצים. האנשים היחידים שהוא הכיר כשעבר לארה"ב היו אחיו ואחותו החורגים. הוא מספר: "זה היה קשה מאוד כשרק הגעתי לכאן, כי לא היו לי חברים לבלות איתם ולא יכולתי לדבר מילה באנגלית, לא יכולתי אפילו למצוא את שלט היציאה בשדה התעופה!". מהר מאוד הוא התחיל מאותו המקום שהפסיק ברוסיה והתחיל לעבוד במוסך יחד עם אחיו החורג. הוא לא חיפש להתפרסם או להיות כוכב הוליוודי, במקום זאת הוא בילה את זמנו בעבודה קשה כדי לפרנס את עצמו.





אחיו החורג, קונסטנטין, היה נהג ראלי ברוסיה, והוא עבר לארה"ב כדי להתחיל לבנות מכוניות ראלי עבור הלקוחות של RKT Motors. מישה מספר שקונסטנטין הוא זה שעזר לו להפוך לאדם שהוא היום. "הוא לימד אותי הכל על ייצור מכוניות והוא אח מושלם ומורה דרך אידיאלי", אומר מישה. בשנות העשרים המוקדמות שלו, מישה התחיל להתחרות הרבה בתחרויות Auto-X באאודי 4000 של קונסטנטין. יכול להיות שזה היה המקור לאהבתו העמוקה למכוניות VAG.



עדיין לא יודע מי זה מישה? אנחנו בטוחים שאם נזכיר כמה מכוניות שלו, זה ירענן את זכרונך. גולף MK3 עם מנוע 1.8 ל' צבועה בשני גוונים, אפור וכתום, הייתה מפילה לסתות במפגשים בזמנו. לאחר מכירת MK3 שלו הוא רכש גולף MK4, אותה הוא צבע בצבע כחול סאטן, התקין אייר-רייד והוסיף סט של Moonpies בקוטר 18", מה שהבדיל את המכונית שלו מכל השאר. היופי הייחודי הזה במהרה הופיע בעמודי מגזינים נחשבים ביותר כמו Performance VW ו-Eurotuner. בשלבים מאוחרים יותר שלה, MK4 שלו נצבעה מחדש בצבע בז' ונוספו חישוקים של Jeep, אשר נכנסו עמוק לתוך הכנפיים (את התמונה של הגולף תראו למטה).



"MK4 הייתה כמו דף ציור ריק, עליו הייתי מניח את הרעיונות המטורפים שלי. ניסיתי דברים שונים ונהניתי לראות תגובות של אנשים".

לאחרונה הוא מכר את ה-MK4, לדבריו היא הייתה האהובה עליו מכל המכוניות שלו. כשהוא נשאל למה הוא מכר אותה אז, הוא ענה: "אני לא יודע, פשוט לא יודע מה חשבתי לעצמי כשמכרתי אותה!". יש לו המון זכרונות עם המכונית והוא הכיר הרבה חברים מזירת VW כאשר הגולף הייתה בבעלותו.


זה מביא אותנו אל המכונית האחרונה שלו, ב.מ.וו E30. המכונית הזאת פשוטה ונקיה. הוא שמר על פגושי מתכת המקוריים משום שזה נראה שונה והוא אוהב איך שהם נראים. הסט המושלם של BBS RS בקוטר 16" מקנים לבימר סטאנס אגרסיבי, וקוילאוברים מ-E36, אשר עברו כמה שינויים בידיו של מישה, גורמים למכונית שלו לשבת די נמוך ויפה. זאת לא מכונית תצוגה והיא גם לא "מלכת מוסך", היא הדיילי שלו ועדיין הוא מצליח לסובב איתה כמה ראשים. זה לא הפעם האחרונה שתראו את המכונית הזאת של מישה בבלוג שלנו. פרויקט E21 הנוכחי שלו יהיה משהו מעל ומעבר למה שרק אפשר לדמיין והיא בוודאי תפיל לכם את הלסת בדיוק כמו המכוניות הקודמות שלו.





אז אולי לא התרשמתם ממה שקראתם עד עכשיו. אתם בטח שואלים את עצמכם: מה באמת מבדיל בין מישה לבין שאר חובבי VW בסצנה? מישה תמיד דחף את הגבולות של מה שאפשר לעשות עם המכוניות שלנו, כשהוא היה הראשון שהתקין מתלי אוויר על MK4 שלו. יש בבעלותו כמה מכוניות מרשימות בחייו והוא אפילו נתן יד בבניית כמה מהמכוניות היפות בחוף המזרחי. הוא עושה התקנות של מתלי אוויר ומבצע עבודת חריצים בשלדה במוסך הקטן בביתו בצפון ניו-ג'רזי. מהשיחה הקצרה איתו בנושא מתלי אוויר ניתן היה להבין עד כמה עצום הידע שלו בנושא הזה והוא יכול להסביר לך מה הבדל בין חלק וחלק ובכלל בכל מה שקשור לאייר-רייד. יש לו טונות של התקנות מתלי אוויר ברזומה וזה ברור שזה הפך אצלו למדע. הוא מודה שהוא מאוד נהנה לעשות התקנות של אייר-רייד ואם הוא לא היה מתעסק בזה, הוא כנראה היה משתגע מכל הזמן הפנוי שהיה לו.













ברור שמישה בחור צנוע, חרוץ ואמיתי. סוג זה של חובב רכב הוא זן נכחד. סוג של אדם שמוכן תמיד לעזור למישהו ולא משנה מה סוג המכונית תהיה לכם. מישה הוא סוג של בחור שיזמין אתכם אליו בערב שישי לשתות בירה, לדבר על מכוניות, לדפדף במגזיני Performance VW הישנים. הוא מאוד גאה במכוניות שלו ובהתקנות אייר-רייד שהוא עשה. הוא מקבל סיפוק רב מלראות אנשים אחרים נהנים ממה שהוא יוצר. ללא ספק מישה יצר גרסה משלו לחלום האמריקאי, והוא חיי אותו כל יום.













מכונית הקודמת של מישה, גולף MK4 עם מתלי אוויר.

ככה היא נראתה לראשונה אחרי צבע טרי ומתלי אוויר:


מקור: Drivenmotive

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה