יום רביעי, 1 בפברואר 2012

Girl Things Classy-Fabulous Kayla Colberts MK3 Coupe




מידי פעם יוצא לנו לשמוע על בחורות עם רכבים מדהימים, שחיות ונושמות את ספורט המוטורי, אנחנו כאן בהולימניאקס נוכיח לכם שזה לא רק שמועות, אלא זה אמיתי, כמו במקרה של קיילה, שגרה בפלורידה ועובדת בתור בנקאית.




כמה זמן יש לך את הרכב?
"קניתי את הרכב לפני שנה וחצי"
האם יש משהו מיוחד בהיסטוריה של הרכב?
"החלק המגניב בהיסטוריה של האוטו הזה זה שאני מכירה את כל שלושת הבעלים הקודמים שלה, ויצא לי לראות את הרכב מתפתח לאורך כל השלבים. חלק טובים וחלק קצת פחות. אז מאד שמחתי לשים עליו את הידיים ולתת לו את המראה עם הסטייל שלי"

איזה עוד רכבים שקלת לקנות?
"האמת שלא חיפשתי מכונית כאשר קניתי את זאת. הייתי נוסעת ביומיום על הגולף מארק 2 GTI באותו זמן, ואז איכשהו הכל הסתדר כך שהייתי הבעלים של הג'טה"



מה היו המטרות שלך עם האוטו?

"כשקניתי אותה המטרה העיקרית היית פשוט לנהוג בה ביומיום. רציתי לעשות כמה שינויים כדי להתאים את האוטו לטעם שלי, אבל לא היו לי שום כוונות לעשות משהו באמת משוגע"

איזה סגנון של שיפורים בחרת לעצב את האוטו ?
"נקי"

מי עזר לך לבנות את האוטו?
"כל שיפור ושינוי נעשה תחת השם שלי, ואני עזרתי איפה שרק יכולתי בכל שלב של האוטו. החלק הכי אהוב עלי היה לקחת מסור חשמלי ולחתוך את קורה B. חנות בסיאטל הרכיבה את המתלי אויר, וידיד טוב שלי אנדי קרט עשה את כל העבודת פחחות בהסבת הרכב למרכב קופה. והחבר שלי שון לנדרגן עשה את עבודת הצבע, ועזר לי מאוד גם אחרי זה"

מה עושה את האוטו לכל כך מיוחד?
זאת ג'טה דור 3...... ויש לה רק 2 דלתות! 


מה החלק הכי אהוב עלייך באוטו?
"הדלתות האחוריות :)"

ומה או מי השפיע עלייך לעשות את השינוי הזה לרכב?
"אני חייבת להגיד שהאירועים ביומיום השפיעו על השינוי של הרכב. קודם עשיתי דברים קטנים כמו גרילים חדשים, אורות וכדומה.. והייתי ממש מרוצה ממנה למשך זמן מה, ואז רציתי לעשות משהו עם הגובה של הרכב אבל בגלל שאני גרה בדירה בעיר מאד קשה להכנס לחנייה שלי עם קויילאוברים אז החלטתי ללכת על מתלי אויר. ולא עברו שבועיים מאז שהרכבתי את המתלים הייתי מעורבת בתאונת דרכים ואז הייתי צריכה להחליט מה לעשות עם האוטו. אז במקום להיפתר ממנו, או להחזיר אותו למה שהיה, החלטתי לעשות ממנו משהו קצת שונה, החלטתי לעשות ממנו רכב קופה, למה לא בעצם?"

מה את לא אוהבת באוטו?
"האמת שאני מאד מרוצה מהרכב. באמת הפכתי את הרכב הזה לשלי, וכל מה שנעשה לו היה בדיוק לפי הרצונות שלי, ואני חושבת שהתוצאה בכלל לא רעה"


מה היה המכשול הכי גדול שלך כשבנית את האוטו?
"האמת שלא היו מכשולים גדולים, אבל החלק הכי קשה היה להשיג טמבון אחורי אירופאי... וזה לא עזר במיוחד שמאד קשה למצוא טמבון של וונטו בארצות הברית, וכשכן מצאתי הייתי צריכה להוציא כמה מאות דולרים בשבילו. אחרי זה לנסוע באמצע לילה ולנסות להבין איך מכניסים אותו לפאסאט B4 שלי מבלי שיפריע לי לנהיגה.. אבל בסופו של דבר הוא הוחלק, נצבע, ועכשיו הוא על האוטו"

מ1 עד 10, עד כמה את מרוצה מהתוצאה הסופית?
"בשלב הזה, רק 8 כי אנחנו כרגע תוך כדי ניקוי של כל תא המנוע מדברים מיותרים, ומסדרים את פנים הרכב, גלגלים אחרים, ועוד כמה דברים קטנים :)"


ואם כסף לא היה מכשול, מה היית עושה?
"אחרי מה שאמרתי שהולך להתבצע עוד מעט, אני חושבת שאחרי שהכל יושלם האוטו בהחלט יהיה מושלם מבחינתי. 

איפה ספגת הכי הרבה ביקורות על הפרוייקט?
"זה מובן מאיליו, באינטרנט"


למי יוצא לנהוג על הרכב?
"היחיד שכרגע מורשה לנהוג על האוטו הוא החבר שלי. וגם זה היה רק בגלל שנסענו לאורך כמה מדינות מוושינגטון עד פלורידה אז היינו צריכים להתחלף מידי פעם כדי לנמנם. 

מה המוטו של האוטו שלך?
"Roll with the punches"


אם היית יכולה לתת שם לאוטו שלך מה הוא היה?
"אני לא טובה בלתת שמות לדברים, אבל אני חושב שזה היה קיטי (חתלתולה)

מה המילה שהכי טובה מתארת את האוטו שלך?
"dope"





רשימת השיפורים:

Exterior:
front smooth top euro bumper, shaved indention
rear smooth top euro bumper, shaved tow hook and exhaust cut out
fully shaved rockers, with cut fenders
shaved trunk (spoiler and emblem)
shaved hood washer nozzles
shaved antenna
shaved rear seams
molded and smoothed 2.0 lip
pulled fenders
GTI front doors
GTI quarter panels, welded in place of rear doors
smoked ecode headlights
smoked turn signals
smoked fog lights
body color is “Deep Bronze Metallic” by Subaru


Suspension/Wheels:
Mason Tech signature series fully adjustable Koni struts and air management
polished CCW Classics, 16×8.5 and 16×9.5


Interior:
“Personal” Steering wheel
Nardi shift knob
cup holder delete for custom air gauge panel
GTI front seats
GTI seat belts
GTI door panels
GTI B pillar
custom C pillar
cream suede headliner, pillars and rear deck lid
brass plated interior hardware


Engine:
VR6 with polished intake manifold
custom stainless intake tube, painted body color
ceramic header
Borla exhaust


נלקח מ: Euromedian



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה