יום שני, 6 בפברואר 2012

A Decade of Diligence: Andy's Bagged C10 Chevy


בשנת 2002, רכש אנדי סנצ'ז טנדר שברולט C10 שנת 1970 בעבור קצת יותר מ-3 אלף דולר. תוך ידיעה מראש שזו תהיה השקעה גדולה ופרוייקט רציני שהוא כל-כך חיכה לו. בעת הרכישה הוא ידע רק שני דברים:
1) הוא לא ידע מה זאת אהבה לפני הטנדר הזה.
2) הוא עמד להכניס את עצמו לחתיכת פרויקט.
במהלך העשור האחרון, אנדי טפטף גלונים של דמעות, דם וזיעה על הטנדר הזה. הוא לא עיגל פינות, ולא העלים עין אפילו מפרט אחד קטן. שלב הראשון בסדר היום שלו היה להפשיט את הטנדר על השלדה ולשחזר את הכל - חתיכה אחת בכל פעם. אנדי בנה את הטנדר הזה מהזבל ועד למה שהוא היום.









חלק מכם אולי מזהים את הצבע של הטנדר, מדובר בגוון OEM של הונדה CR-V. הטנדר צבוע בשני גוונים כפי שאתם רואים, כאשר החלק העליון צבוע בשחור עם פתיתים ירוקים. נושא צביעת "תא ירוק" מגיע מן ההיסטוריה שמאחורי הטנדר. כפי שניתן לדמיין, לעבוד על הפרויקט במשך 10 שנים יכול להיות מייגע למדי. אבל לא עבור אנדי. בכל פעם שהוא היה מסיים שבוע קשה בעבודה או שהיה מוצא את עצמו בנקודה קשה במסע הזה שאנחנו קוראים לו חיים, אנדי היה מוצא את השקט והשלווה בעבודה על הפרוייקט שלו. ובדומה לתה ירוק סיני, ששתו אותו כדי להרגיע את הנפש - לנושא של "תא ירוק" בפרויקט שלו היה אותו האפקט.



עם פרויקט שמתקרב לסיום, הטנדר הזה מחזיק רשימה מכובדת של שיפורים ותוספות אשר מדגישים את הבניה היפיפיה הזאת. מסגרת האחורית, הארגז ובתי הגלגל עברו שינויים בהתאמה אישית בכדי להכיל בתוכם גלגלי ענק, אשר עמדו להיכנס פנימה עם התקנת מערכת מתלי אוויר. הרי אתם לא מצפים שטנדר בגודל הזה עם חישוקי 22" יוכל לגעת עם השלדה ברצפה בלי כמה שינויים בדרך, נכון?














Exterior:
- Custom C-notch rear frame.
- Raised floor.
- Custom wood panel bed.
- Shaved door handles, tailgate, key holes, and side markers.
- Molded tailgate and roll pan.
- Front inner fenders molded to fit wheels and tires.

Engine:
- 355 Chevy small block.
- Flat top pistons w/ mild cam.
- 1.6 roller rockers.

Suspension:
- Complete air ride system (custom build).

Wheels:
- 22" Zenetti Wheels.
- 305/25/22 Khumo Tires.





וכמובן סרטון קצר של הטנדר היפיפיה הזה:



מקור: Daily Detergent

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה