יום שני, 6 בפברואר 2012

They Call It Murder: DeeSan’s 350Z Snowplow


כמו שכולם שמו לב (אנו מקווים) ימי חורף הגיעו אלינו בברכה, מלווים בגשם, מזג אויר קר, אבל בעיקר כבישים רטובים, כבישים משובשים, בורות חדשים, ועוד הרבה תנאי סביבה שמקשים עלינו לנהוג, או לפחות גורמים לחווית הנהיגה להפוך לפשוט לא נעימה. גם בחו"ל כאשר מגיע החורף המכוניות המיוחדות נכנסות לאחסון ארוך והבעלים מחליפים אותם ברכב אחר בין אם זה טנדר גבוה, או רכב עם הנעה כפולה, כדי להקל על עצמם. אבל תמיד יש את היוצאים מן הכלל, אחד מהם הוא דיויד צ'רלנד או בכינוי שלו דיסאן (DeeSan) הוא החליט שהחורף לא הולך לעצור אותו, ורכב שלו זה ניסאן Z350. 





דיויד מתגורר במונטריאול, והוא בעלים של RX-7 אבל הוא החליט שלנהוג בה ביומיום לא הולך להיות קל בשלג. אז הוא החליט לרכוש רכב קצת אחר כדי לנסוע בו בחודשי החורף הקשים, כיוון שלא הרגיש נעים להשאיל מאביו את האאודי Q5 שלו. ההחלטה שלו הייתה לקנות רכב נוסף, ונגד כל הדעות של אחרים, ההחלטה שלו הייתה מעולה. 




דיויד ידע בדיוק מה הוא רוצה להוציא מהאוטו באותה השניה שקנה אותה. הוא אהב את הקווים הקלאסיים של הניסאן, ואת המראה הקרבי שהיא משדרת. והבחור בן ה-24 שיודע שלנסוע צריך רק על הרצפה, החליט שעם ג'אנטים תואמים ,הגובה הנמוך וספוילר קדמי זה כל מה שהוא צריך. 




המראה בעל הגוון אחד שקיבל האוטו, נתן לו את המראה האגרסיבי והרוצח, וזה בדיוק מה שדיויד רצה. ובניינו מי יכול להאשים אותו? הכל הושחם כדי לתת לרכב גוון אחיד, מראה של רכב שאף אחד מאיתנו לא היה רוצה לפגוש בסמטה חשוכה. 




הכנפיים המנופחות שדיויד עשה היו צריכות לקבל מילוי נכון, והכל היה עניין של איזה גלגלים באמת יתאימו למראה של הניסאן. אחרי שחיכה תקופה לא קצרה וראה מה קיבל, הוא הבין שהכל השתלם, בעזרת סט של חברת Work Equip בגודל 18. הקדימה והאחורה קיבלו ג'נטים ברוחב 11 ו-12 אינץ' בהתאמה. מה שכמו שאתם יכולים לראות בתמונות, פשוט הפך את הרכב למדהים.  



הניסאן של דיויד משופרת קלות עם קיט יניקת אויר, וצנרת כדי לגרום לצליל הנפלא של המנוע שלה להישמע טוב, כמו כן יש לו סט קויילאוברים של חברת Zeal Function X עם סט קפיצים מאד קשיחים. ותוספת קטנה של קיט קאמבר אשר מוסיף לרוחב ולייחודיות של הרכב הרוצח הזה. 



בעתיד דיויד מתכנן להחליף מנוע לניסאן שלו, אבל כרגע עיקר צומת הלב שלו היא אל ה-RX7 שלו, ואחרי זה הוא יחזור לטפל בשאר, אז כמו שאתם מבינים אנחנו בהחלט ניראה אותו ואת הרכבים שלו בעתיד. 


נלקח מCanibeat

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה