יום שישי, 24 בפברואר 2012

PROJECT: ’04.5 GLI


"אני לא מתכוון לשפר אותה". אלה היו המילים שנאמרו כאשר המכונית נרכשה לפני 7 שנים. ה-GLI היא דוגמה ונציגה מושלמת של ג'טה מהדור הזה, מצופה בצבע Tornado Red, בנויה כדי להיראות יפה היישר מאולם התצוגה. מטבע הדברים היה הגיוני לנסות לשמר את הברק המקורי שלה זמן רב ככל האפשר, ולא לקלקל את זה עם שיפורים מוגזמים.





פילוסופיה נותרה ללא שינוי, המכונית לעומת זאת לא. קצת פחות משבוע אחרי הקניה, המכונית ראתה את התוספות הקטנות הראשונות שלה, כגון אנטנה קצרה ומנורות צד שקופים. הרי התוספות האלה לא פוגעות במראה הטבעי והמקורי של המכונית, נכון? אבל בסופו של דבר התברר שזה היה רק קצה הקרחון. 









מכונית שהייתה פעם דיילי, הפכה לשפן נסיונות של Black Forest Industries (או בקיצור BFI) בנוגע לכל מה שקשור ל-MK4. כל דבר שנמכר ב-BFI לפלטפורמת MK4, הותקן ונבדק על המכונית הזאת. סטים מרובים של קוילאוברים, שילובים שונים בין בולמים וקפיצים, סט-אפים שונים של בלמים, מגדשי טורבו, אגזוזים ואפילו תוכנות ניהול שונות מצאו את דרכם אל המכונית הזאת לאורך השנים. נסיון זה אומר ש-BFI יכולים לעזור ללקוח לקבל החלטה מושכלת יותר על ידי שיתוף החוויה ממקור ראשון והישיר של BFI עם מגוון של מוצרים בשוק.





מקור: Black Forest Industries

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה