יום שני, 13 בפברואר 2012

The Redevil


לפני הרבה זמן, כשפיטר עמד לפני קניית המכונית הראשונה שלו, הוא שאל באיזה צבע לקנות את ה-S2000 שלו. חבר טוב שלו אמר לו לקנות את האדומה בטענה שבחורות פשוט נוהרות לכיוון מכוניות אדומות. שבוע לאחר מכן, הוא ואותו החבר כבר נסעו מצוידים בגופיות ומשקפי שמש ב-S2K נטולת הגג. הקיץ עבר והחבר הזה לא ראה את פיטר כמה חודשים עד שיום אחד הוא הופיע ליד הבית שלו, עם ה-S דבוקה לרצפה, עם תוספת של גג קשיח וחישוקי Work XD9 עם ציפוי אבקה בהזמנה אישית.





פשוטה ונקיה, זאת הייתה התכנית של פיטר עבור המכונית שלו. הוא לא חיפש פיטמנט מטורף כדי שלא יצטרך להרוס את הכנפיים והפגושים והוא לא רצה שה-S2K שלו תהיה נמוכה מדי כדי שלא יאלץ לצבוע את הפגושים שלה כל שני וחמישי.



כשעוברים בין התמונות, דבר הראשון ששמים לב אליו זה חישוקי Work XD9 עם ציפוי מיוחד בגוון "שמש אחרי הגשם", אשר משתלבים נהדר עם צבע אדום הטרי של המכונית.



אף על פי שפיטר התכוון רק להקנות למכונית שלו את המראה הנקי, היא עדיין מצליחה לסובב ראשים על ימין ועל שמאל. בכל מפגש מכוניות, והכוונה לכל מפגש, שפיטר מגיע עם המכונית שלו, תמיד בחורה אחרת מתקרבת למכונית שלו, בודקת אותה מקרוב ושואלת שאלות בזמן שפיטר עושה ניקוי זריז עם סמרטוט. נשים אוהבות אדום!













מקור: HellaFlush

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה