יום שני, 13 בפברואר 2012

Zeb’s VW Corrado



יש רכבים מדהימים שפשוט הצליחו לחמוק מתחת לרדאר של מאסת האינטרנט. 




עם התפתחות הקהילה המוטורית במשך השנים, באמת שקשה כבר להאמין שעדיין יש רכבים שיצליחו למשוך את העין בתצוגות רכבים, רכבים שעדיין לא נראו או נצפו בכל המידע של האינטרנט. בכל מקום שלא נסתכל בין אם זה בעדכונים בפייסבוק, בטיזרים בבלוגים, או אפילו בפורומים שונים שניתן לעקוב אחרי פרויקט שלם של רכב שהבעלים מעדכן כל חלק קטן שבו, כל אותם הדברים שמצליחים להרוס את ההפתעה בלראות את הרכב בפעם הראשונה כשעונת המפגשים הפתוחים תפתח. 

כמובן שחשוב לציין שזה מסקרן ומעניין מאוד לעקוב אחרי התפתחות של רכב באינטרנט ולהתפעל מכל העבודה הקשה שהושקעה עליו, ואז לראות אותו במציאות ולהעריך את האוטו והבעלים רק יותר, אבל כל זה מאבד את כל אפקט ה"וואו" שחסר לנו. 




אז כאשר מצאנו את הסיקור על הקוראדו של זב (Zeb) מאד התרגשנו, אנחנו כבר כמה שנים חיים בתחום ולהיתקל ברכב הזה מבלי כל הודעה מוקדמת גרם לנו לריגוש קל, כאילו מצאנו איזה זן נדיר שעדיין לא נמצא בעולם החיי לפני. 
אפילו התמונות עצמן שצולמו במיקום שניראה כאילו שהוכן וניבנה במיוחד בשביל האוטו המיוחד הזה. 

אז נכון, גלגלים בצבע שונה זה לא בדיוק דבר חדש בעולם שיפורי יופי של רכבים, אבל יש גבול מאד דק בין להתחנן לתשומת לב לבין הכישרון לבחור בדיוק את הצבע שיצליח לבטא ולהחמיא לצבע של הרכב עצמו, והעיצוב והשילוב בין השניים הוא מאוד מיוחד. .

במקרה של זב, כמו שאפשר לראות, הוא הצליח להישאר בטעם הטוב ולא לחצות את הגבול. אפילו השילוב של הצבע של הקאליפרים של פורשה עם צבע הגלגלים והרכב גורמים לנו לתהות למה זה לא יצא ככה במקור?

ולמרות מה שמקובל לראות מתחת למכסה מנוע, תא מנוע נקי משטויות וטורבו ענק, זב העדיף להשאיר את זה מקורי, ואנחנו נוטים להסכים עם ההחלטה שלו. לראות מנוע VR נקי מקורי ופשוט בדיוק כמו שיצא מהמפעל רק הופכים את הקוראדו הזאת לעוד יותר מיוחדת. 

הקוראדו של זב מורכבת מכל-כך הרבה חלקי OEM שפשוט קשה להאמין. קצת שינויים חיצוניים כדי להבדיל אותה מהשאר, גלגלי 17 אינצ' של חברת ZONE צבועים בירוק, וברקסים עם 4 בוכנות של פורשה הופכים את האוטו הזה לפשוט ומדהים. 

ברגע שפותחים את הדלת, ניגלה לפנינו חלומו של כל בעלים של קוראדו (או גולף מארק 2). מושבי ריקארו מקוריים במצב מושלם מרופדים בבד פסים כחול ואפור שמאוד דומים לצבע הרכב, פלסטיקה במצב מושלם שאין כמותו, והגה של חברת MOMO כדי להזכיר לכם שעדיין מדובר ברכב ביצועים לכל דבר. 


נלקח מ: More then More

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה