יום שבת, 4 בפברואר 2012

Slammed & Boosted


לא משנה כמה פעמים אנחנו מסתכלים בתמונות של המכונית של ג'ושוע, זה תמיד מרגיש כמו בפעם הראשונה. היא טריה, היא נקיה והיא אחת הסיביק קופה האהובות עלינו כרגע. אם המכונית הזאת נראית מוכרת לחלק מכם, זה כנראה כי ראיתם אותה כבר אצלינו בעבר, עוד בתקופה שהוא נסע עם חישוקי Rotiform. מאז הסיקור האחרון, הסיביק הנמוכה הזאת עברה דרך די ארוכה. עכשיו היא כבר מצוידת בטורבו של גארט, גלגלים חדשים ועוד כמה תוספות קטנות. לידיעתכם, סט הגלגלים הנוכחי הוא ה-15 או 16 במספר במכונית הזאת, כך שיש לנו תחושה שג'וש כבר חושב ברגעים אלה על סט חדש. אם הסיביק הזאת עדיין לא נראית לכם מוכרת - פשוט תלחצו כאן (Less=More) ותראו את הסיקור הראשון עליה.







עם כמה שאנחנו אוהבים את "הייחודיות" של Rotiform הקודמים, אנחנו חייבים לומר שהסט של CCW הזה עושים למכונית הזאת קצת יותר טוב. אבל בלי קשר, היינו מאוד רוצים לראות שמישהו ישים חישוקי Rotiform מדגם TMB האגרסיבי על הסיביק שלו...הסיביק של ג'וש יושבת נמוך על קוילאוברים של  Stance GR+ וכאמור סט גלגלים של CCW LM20 במידה 18X9.5 מסביב בעלי אופסט 22. כרגע הוא הצליח להשיג אותם עם לים ברוחב 3.5", שזה מה שמוצע בבסיס. כמו-כן ג'וש הוסיף מעט קאמבר לגלגלים, מה שנתן לו מינוס 3 מעלות מקדימה ומינוס 6 מעלות מאחור. לדעתינו זה נראה מצוין, מה אתם אומרים?







כפי שהזכרנו מקודם, מאז הסיקור הראשון בבלוג, ג'וש הוסיף לסיביק שלו מגדש טורבו של גארט ואינטרקולר חזית של גריידי, פורק לחץ וכל הצינורות גדישה הנחוצים. כמו-כן הוא שידרג את המזרקים, את משאבת הדלק ואת המצתים. בסט-אפ הזה, המכונית מספקת 190 כ"ס בגלגל בגדישה נמוכה. זוהי אינה מכונית מסלול, בכל המובנים, אבל ללא ספק שמדובר כאן בחבילת "ענישה" מצוינת שעונה לצרכיו של ג'וש. אז כמו שהבנתם, ג'וש הוא בחור שאוהב לחדש ולהפתיע, לכן משהו אומר לנו שעוד נפגוש אותו כאן בעתיד.










מפרט טכני ורשימת השיפורים והתוספות:


Engine
INJEN CAI
Skunk2 Exhaust
Corsport Cable Bushings
P2R Throttle body Spacer
Greddy intercooler
Greddy turbo
Greddy bov w/custom piping
Upgraded injectors/fuel pump & spark plugs



Exterior
JDM Emblems
Grfxp.com JDM Emblem Overlay
09 Front end
I<3Haters Tie Bar
Various stickers
HFP Aero Kit
Half Nose Bra
Kics Lugs
Custom Dark Blue Valve cover
Jordan Reservoir Covers



Interior
GRFXP Shift knob
Aem gauges
Broadway 240mm Flat Mirror
GRFXP Steering Wheel Emblem
Strut King Shift Boot
OEM Trunk Tray
Weathertech Floor Liners
Pioneer x930BT
Pioneer Front Speakers
Pioneer Cable
Clifford Matrix 50.5x Alarm
Retrofit w/ TSX Projectors / S2k Shrouds
Denso Ballasts / Phillips 85122+ bulbs 



Wheels/Tires/Suspension
CCW Wheels 18×9.5+22
Nankang NS-II
Stance GR+ Coilvoers
Ingalls rear camber slider
Front Si Brakes



מקור: StanceNation

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה