יום ראשון, 5 בפברואר 2012

Keep it Simple


תכירו את ג'רום קרוז והג'טה MK3 שלו, תסכימו - המכונית הזאת בהחלט שווה סיקור. המחשבות והתכניות שלו עבור המכונית ללא ספק נפגשו עם הביצוע הממשי של הבניה, כמו שאומרים: said and done. אחרי שאמרנו את כל זה, בואו באמת נסתכל על הג'טה MK3 שלו כפי שהיא נראית כיום. בחירת הצבע זה הדבר הראשון שעושה את המכונית הזאת למיוחדת. זה לא סתם לבן, אלא שילוב מיוחד של כחול פנינה ועוד כמה גוונים בהתאמה אישית שנעשה ע"י עומר רודריגז (הידוע גם כ-Mr. Dub Empire). תמונות לא יכולות לתאר עד כמה שהצבע הזה מיוחד, צריך לראות את זה במציאות כדי באמת להעריך את זה.





למעשה, הדיילי של ג'רום היא הונדה פיט (ג'אז) נמוכה מאוד, ככה שג'טה קיבלה את הזכות להיות מכונית הפרויקט. סט של גלגלים מפורסמים ומוכרים משבי קורבט 1988 וסט קוילאוברים משמשים את המכונית הזאת למטרת הסטאנס הרצוי. זה אולי נשמע קצת לא הגיוני בהתחלה, אבל הגלגלים האלה מאוד פופולריים בסצנת V-Dub ויש מעט מאוד מכוניות שמצליחות לגרום להם להיראות טוב. עם המראה הנקי מבחוץ, ג'רום לא שכח על החלק הפנימי של המכונית והוסיף לה מעט מהרעננות בצורת גלגל ההגה לבן Moco Moco וריפד את הגג באדום עם שילובים שונים.



להעניק למכונית הזאת מבט חטוף ולהמשיך זו תהיה טעות. באמת, כל פעם שאנחנו מסתכלים עליה, אנחנו מוצאים את עצמינו יותר ויותר מאוהבים במראה ובסגנון שלה. דוגמה מצוינת כדי להוכיח שהדברים הקטנים עם אלה שחשובים באמת ונוסחת "keeping it simple" עובדת תמיד.


EngineStock 2.0L

Exterior
Candy white with blue pearl custom paint job
Joey mod headlights
Votex fog lights with combined city lights
Euro amber turn signals.

Wheels
1988 Corvette wheels 16×8.5 et 25mm front 20mm rear wrapped in Falken 512′s
Motorsport-tech adapters

Interior
MK3 Jetta TREK seats
Moco Moco white pearl steering wheel
Red NRG short quick release and Sparco hub
Red soft silk headliner

Suspension
V-Maxx coilovers

ICE
Sony Explode radio








מקור: Just Stance

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה