יום רביעי, 29 בפברואר 2012

The Story of a Real Man


היום אנחנו נספר לכם סיפור קצר ומעט לא שגרתי, על תשוקה למכוניות שלא יודעת גבולות ומגבלות. ויותר מזה - על חברות אמיתית שנוצרה על ידי תחביב משותף ועל המשפחה השניה שמוכנה לתמוך ולעזור בכל עת ובכל מצב. 

כאשר למערכת של vdub.kz הגיעה הצעה להכין כתבה, החבר'ה מיד הסכימו, בלי לדעת במה מדובר אפילו. מסתבר שהכתבה תהיה על גרסה מיוחדת של גולף GTI MK2 שנקראת Fire & Ice בקנה מידה 1:1. השאלות לראיון כבר היו מוכנות על השולחן, ואז התגלה להם כל הסיפור, מה שגרם להם לשקוע במחשבות. הם פשוט לא יכלו לעבור הלאה והחליטו בכל מחיר לכתוב את הכתבה. 




ובכן, לגיבור של הכתבה קוראים Kuba (הידוע בכינויו Kubcor), הוא מתגורר בפולין ומחזיק ב-Fire & Ice הזאת. תחביבים העיקריים שלו זה בניית דגמי מכוניות וכמובן - פולקסוואגן. וזה מה שהוא מספר על עצמו:

אהלן! ספר לנו קצת על המכונית שלך.


שלום. מדובר כאן ב-GTI Fire & Ice די רגילה. אין כאן שיפורים מיוחדים, לא שיניתי בה הרבה, אבל אני חושב שהיא יכולה לעניין ואפילו למצוא חן בעיני אנשים. הבחירה שלי הייתה גולף MK2, כיוון שבמכוניות האלה אני מרגיש הרבה יותר טוב, כמו דג במים.



מאיפה הגיעה התשוקה לפולקסוואגן?


הוקסמתי עוד בילדות, כשהסתובבתי בסביבה מצויד במצלמה במטרה למצוא חובבי פולקסוואגן מקומיים. תמיד אהבתי לצלם והאנשים האלה הפכו לחברים שלי. ניהלנו איתם מערכת יחסים מאוד מיוחדת - תמיד היינו נוסעים ביחד למפגשים ואירועים שונים. מאוחר יותר גיליתי שאחד מהם מוכר את ה-Fire & Ice שלו ואז הבנתי, שזו ההזדמנות שלי. תמיד רציתי שיהיה לי גולף דור 2, ועל GTI פשוט חלמתי. כבר כמעט אספתי את כל הכסף הדרוש , אבל מישהו הקדים אותי וקנה את המכונית. רציתי אותה כל-כך, למרות שלא היה לי אפילו רשיון נהיגה. 



היה קשה ליישם את הפרויקט שלך?


אומרים שאם אתה רוצה משהו, או שאתה משיג את זה בעצמך או שזה יבוא אליך. אבל בעולם הזה יש דברים שאין לנו שליטה בתור בני אדם. תהליך הקניה היה די רגיל, מה שהיה יותר חשוב זה הוצאת רשיון והסבת המכונית לצרכים האישיים שלי. את הטסט עברתי בפעם הראשונה. עם שינוי המכונית היה טיפה יותר קשה, זה עלה בערך אותו הסכום כמו מחיר המכונית. למזלי, מצאתי סדנה במרחק 30 ק"מ מהבית, שהייתה מוכנה לקחת על עצמה את העבודה, אבל לא היה לי מספיק כסף. אבל המשפחה שניה, פורום VWGolf.pl, עזרה לי מאוד. חבר שלי Lampo אירגן אירוע התרמה שנקרא בתרגום חופשי "משפחת VW תומכת". הוא התחיל למכור מדבקות ועוד כל מיני דברים בצורת גולף MK2 עם חישוקים מכסא גלגלים. בזכותו אספנו את הסכום הנחוץ לביצוע העבודה, ומאוחר יותר המכונית כבר הייתה מוכנה. ואז הבנתי, עד כמה שהתשוקה למשהו יכולה לאחד אנשים כמשפחה אחת גדולה. תודה להם על זה שאני יכול לנסוע עכשיו. 



מה אתה יגול לספר על הסגנון והתוספות של המכונית שלך?


לדעתי, זה מעורבב בין Cult ל-German. אני קורא לו "Bandit". אם להיכנס לפרטים, אז התקנתי חישוקי ברזל 15", אבל יש לי תכניות להרחיב אותם עוד, לצבוע בצבע מקורי כלשהו, אולי סגול, כמו הריפוד במושבים. המכונית הנומכה בעזרת קוילאוברים Supersport, הותקנו פנסים מושחרים וגריל מג'טה. הקדשתי המון תשומת לב לפרטים קטנים - מצאתי את כל החלקים החסרים, רציתי שהמכונית תהיה במצב כמה שיותר מקורי. הוספתי גם סמלים ואיתותים מושחרים, זה נתן למכונית מראה אגרסיבי מעט. אין לי תוכניות מיוחדות לעתיד, בהזדמנות הייתי רוצה לעשות לה צבע כללי. החלפת מנוע לא באה בחשבון, כי אני מאוד מרוצה למה-PF. אולי אני אתקין גם חצי כלוב התהפכות, זה יראה מגניב!



Kuba, למי תרצה להודות ומה תרצה לאחל לקוראים שלנו?


אני מאחל שכל המשאלות תתגשמנה. המקרה שלי זו דוגמה מצוינת לכך שגם מה שלא נראה קל להשגה, בסוף מתגשם. רוצה להודות לחברה שלי על התמיכה, וגם למשפחתי שעזרה לי להגשים את החלום. תודה מיוחדת לחולי VW מפולין וצ'כיה, אשר קנו את המדבקות, בזכותם אני עכשיו יכול להתנייד במכונית שלי. תודה לך, משפחתי השניה! 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ובכן, אנחנו סבורים שסיפורו של Kuba לא השאיר אתכם אדישים. זוהי ללא ספק אהבה ותשוקה אמיתית לפולקסוואגן וגם הרצון לעזור לחבר. אנחנו בטוחים שלפורום VWGolf.pl בכלל ול-Lampo בפרט, מגיע כבוד ענק!

מקור: vdub.kz

תגובה 1:

  1. סיפור מרגש, כיף לקרוא כאלה דברים!

    השבמחק