יום שבת, 18 בפברואר 2012

Terence Wah's Honda S2000 - Money Pit


"Money Pit" (בור ללא תחתית, בתרגום חופשי), מונח זה מוכר באופן מוזר לאלה בינינו שעשו פרויקטים ובניות, גם כאלה שנמצאים בשלבים ההתחלתיים וכאלה שהפרויקט שלהם נמשך כבר די הרבה זמן, והכל בשביל לראות את אור היום בעונת אביב/קיץ. למרות שה-Money Pits האלה חיים רק בשביל לראות שתי עונות בשנה, עדיף להאמין כי משך הזמן של ה-Money Pit בין אם זה על המסלול, בשיוט או נסיעה לחנות הנוחות הקרובה, שווה כל אגורה. 
עם זאת, לא הכל מסתכם בשמחה ואושר. כמו בכל תחביב אחר, תאונות בהחלט יכולות לקרות, לא משנה כמה תנסו להימנע מהן. מה עובר בראשו של הבעלים בעת התאונה אם היא קרתה? האם היא גורמת לוויתור לחלוטין על הפרויקט? או שאם לצטט את השיר של Daft Punk, הופכת את זה לקשוח יותר, טוב יותר, מהיר יותר וחזק יותר?
חלקכם אולי זוכרים את ה-S2000 של טרנס וואה (Terence Wah), אשר הופיעה בסיקור של illmotion בשנה הבכורה שלהם. עבור אלה שלא זוכרים, ה-S2K של טרנס נבנתה אך ורק למטרת נהיגה מהנה על המסלול.




מאז הסיקור הראשון של ה-S2K הזאת, טרנס הספיק להחליף את הגלגלים וכעת הוא נוסע על סט של Volk RE30 בגימור Magnesium Blue. לביצועי בלימה טובים יותר, טרנס השתדרג בצינורות בלימה שזורים של Spoon, דיסקים מחורטים וקאליפרים 4 בוכנות של Spoon מקדימה. מתלים ושלדה משחקים תפקיד מאוד חשוב ב-S2000 הזאת, לכן היא מונמכת ומוקשחת עם קוילאוברים של HKS Hipermax Sport III, מקדימה X-Brace של Spoon ומוט גישור בהצלבה של Spoon מאחור. לנשימה ופליטה עדיפים בזמן נסיעה מאומצת על המסלול, במכונית הותקנה מערכת פליטה של Spoon N1.




ללא ספק, כל שינוי ושיפור שטרנס עשה ב-S2K שלו, שירת את המטרה שלו על המסלול, וזה מה שהוא עשה - היה על המסלול. 
יום אחד (מתוך מספר רב של פעמים) כשהוא היה על המסלול, קרתה תאונה קטנה, בעקובתיה המכונית לא הייתה כשירה לנהיגת מסלול בפרט ולנסיעה בכלל. ה-S2000 שלו סבלה מכמה נזקים קטנים יחסית אבל השאלה היחידה שנותרה "מה טרנס הולך לעשות עכשיו?"
אחרי דין ודברים, טרנס החליט שהוא לא מוכן לשבת בחיבוק ידיים ובטח שהוא לא הולך לוותר על המכונית, לכן הוא בחר במסלול שהזכרנו קודם מהשיר של Daft Punk, משמע להפוך את ה-Money Pit שלו לקשוחה יותר, טובה יותר, מהירה יותר וחזקה יותר.
לידה מחודשת של ה-S2000 כללה החלפת צבע לצהוב פנינה, שנעשה בשלוש שלבים, פגוש אחורי חדש של AP1, כנפיים קדמיות חדשות ונוצצות של ASM, כמה ממתקים מקארבון פיבר של J's Racing שכוללים מכסה מנוע וכנף GT וגם תא מטען מקארבון.






עם האקסטריור חדש ורענן, חתיכות של חלקים אווירודינמיים מקארבון והתאונה הקטנה על המסלול נלקחו בתור שיעור לעתיד. אנחנו מברכים אנשים כמו טרנס על המחויבות שיש לו ל-Money Pit שלו. עם הסבלנות והזמן שהוקדשו למכונית מסלול שלו, התוצאה הסופית של ה"בור ללא תחתית" שלו עדיין מוכיח שהוא שווה את זה. 




מפרט טכני ורשימת התוספות של ה-S2000 של טרנס:

|SUSPENSION/HANDLING 
Bridgestone Potenza RE11 - F: 255/40/17 R:255/40/17 (Track) 
HKS Hipermax Sport III Coilovers 
RAYS Black Short Lug Nuts (Anodized) 
Volk RE30 (Mag Blue): 17x9 +54 x4 
Volk Mag Blue Centercaps 

|CHASSIS 
Spoon Front X-Brace 
Spoon Rear Cross Beam Bar 

|BRAKING 
Hawk HP+ Brake Pads - Front and Rear 
PowerSlot Slotted Rotor - Front and Rear 
Spoon 4-Pot Monoblock Front Calipers 
Spoon SS Brake Lines 

|EXHAUST & INTAKE 
Spoon N1 Dual Full Exhaust System 

|AERO/EXTERIOR 
AP1 Rear Bumper 
APR Front Air Dam Lip 
Seibon CF Trunk 
J's Racing (Voltex) Type-1 GT Wing 
J’s Racing Type-V CFRP Front Hood 
Pearl Yellow Tri-Stage Paint 
Shine ASM Front Fenders w/ CF Insert and Bumper Extensions 

|INTERIOR & NON-PERFORMANCE ELECTRONICS 
Bride Vios III Racing Seat - driver 
Compustar Alarm System 
Pioneer Deck - USB + iPOD Integration 
T1R Suede Shift Boot 
Spoon Reclinable Seat - passenger 
T1R Ti Shiftknob 


מקור: illmotion

תגובה 1:

  1. איזו קרבית! כל הכבוד לו שהוא לא ויתר עליה!

    השבמחק