יום ראשון, 19 בפברואר 2012

Back in Business


היום אנחנו נסקר מכונית ששייכת למייסד של Stance:Nation, כי אחרי הכל גם לו מגיע :) אלביס מודה שזה קצת מביך אותו וכי הוא לא באמת חושב על המכונית שלו הרבה ובטח לא בתור אחת שתופיע בסיקור, כי תראו - הוא מחזיק במכונית הזאת כבר למעלה מ-5 שנים, אז איפשהו אפשר להבין אותו. אבל אם לשפוט על פי התגובות שיוצא לו לקבל, יש ממש לא מעט אנשים שבאמת אוהבים את המכונית הזאת. לו הייתה לו האפשרות לעשות עם המכונית שלו כל מה שהוא רצה, אבל המראה הנוכחי של המכונית מאוד משמח אותו. בסופו של דבר הוא מכר את גלגלים הקודמים שלו, של דודג' וייפר, כי הם פשוט הפכו לנפוצים מדי על המכוניות האלה וגם כי הוא רצה משהו אחר, עם ליפ עמוק. עם סט גלגלים ראשון שאלביס רכש אחרי המכירה של גלגלי Viper הוא לא הסתדר כל-כך טוב והעסקה לצערו לא יצאה אל הפועל בגלל כמה בעיות מצערות, עליהן הוא מעדיף לא לדבר. ובכן, בגלל זה הוא איבד 3-4 חודשים מעניין הזה. למרבה המזל, החבר'ה מ-DPE Wheels הסכימו לעבוד איתו על סט גלגלים בהזמנה אישית מסדרה חדשה, אבל כפי שאתם רואים בתמונות, היה צורך בהרחבת כנפיים והוספת קאמבר כדי לגרום לחישוקים לשבת כמו שאלביס רצה.







לפני שנמשיך, אלביס רוצה להודות לחבר טוב שלו גרהם על לילות איסופיים בעבודה במוסך ולאישתו האהובה שסובלת את השטויות שלו! דבר ראשון שאלביס וגרהם עשו כשהגלגלים החדשים סוף סוף הגיעו, זה מתיחת הכנפיים. רק שתבינו, הכנפיים כבר היו מתוחות עוד מגלגלים הקודמים במידה 22X10, אבל אחרי שהגלגלים החדשים של DPE הורכבו על הרכב, הם בלטו מחוץ לכנפיים בכ-2", במיוחד בחלק האחורי, איפה שישבו הגלגלים במידה 22X12. אפילו אחרי מתיחה נוספת וממושכת של הכנפיים, הגלגלים בלטו בכ-1" החוצה. ברגע הזה אלביס החליט שאין מנוס והוא יאלץ ללכת לכיוון הקאמבר, שנעשה ע"י בושינגים של SPC, במקום לנסות ולמשוך עוד את הכנף, מה שיהרוס את הצורה והמבנה המקורי של הכנף. הבושינגים נתנו מספיק מרווח והגלגלים עכשיו יושבים רק כמה מילימטרים מחוץ לכנף האחורית. 





אחרי שהגלגלים הורכבו סופית, אלביס שם לב שהמתלים הרגישו רכים מקדימה, גם במצב המוקשח ביותר. זה היה ממש לא מקובל עליו, כי אחרי כל העבודה עם הכנפיים הוא לא רצה להרוס אותם בגלל מתלים רכים, כי הוא פשוט רצה להנמיך את המכונית עוד יותר. למזלו של אלביס, חבר טוב שלו ג'ון טיפל בבעיה ועל כך אלביס מודה לו מאוד. ובכן, הגלגלים הקדמיים הם במידה 22X10, בדיוק כמו הסט הישן, אבל אגרסיביים יותר בזכות האופסט בכ-15 מ"מ נמוך יותר ולבסוף נוסף אליהם גם ליפ 4" שאלביס כל-כך רצה, מה שנתן לגלגלים מראה שקוע. לעומת זאת, הגלגלים האחוריים הם במידה 22X12, ביחס ל-22X10 הישנים, עם אופסט של כמינוס 20 וקאמבר של כ-6 מעלות. שמם של הגלגלים הוא DPE SP SC5 והם הגיעו עם ליפ כרום והחלק המרכזי מוברש. אלביס אומר שיש לו רק דברים טובים להגיד על הנסיון שלו עם גלגלי DPE.





חוץ מגלגלים/צמיגים/מתלים, אלביס לא עשה שום דבר מיוחד במכונית כי הוא פשוט מעדיף את המראה המקורי. טוב נו, אולי גם הסרת ספוילר אחורי מהבגאז' והוספת ספוילר קטן על הגג מעל השמשה האחורית. ליפ קדמי הגיע היישר מ-Daytona R/T, שלדעתו של אלביס מוסיף המון לפרונט של המכונית וויזואלית מנמיך אותה עוד טיפה. לא לקח הרבה זמן עד הליפ "נאכל" ע"י באמפר באחת הנסיעות (תראו באחת התמונות למטה), אבל לדעתו זה היה שווה. וזה גם עלה לו רק 125$, תודה לאל.

























מפרט טכני ורשימת התוספות:


Wheels/Tires/Suspension
DPE SP SC5 22×10 & 22×12.
Nexen N3000 235/30/22 & 265/30/22.
SPC Camber Bushings.
BC Racing Coilovers.



Engine
180 T-Stat.
Mopar CAI.
DMH Exhaust cutouts.
Flowmaster Exhaust.
Diablo Predator, custom 91oct tune.



Exterior
Daytona R/T front lip.
Rear roof spoiler.
Removed side moldings from the doors.
Removed the rear trunk spoiler.
custom billet SRT badge on the hood.
Tinted blinkers.
Fender Roll/Pull.



מקור: StanceNation

תגובה 1:

  1. חולנית ביותר! זה ההבדל בין ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות לבין ארץ המגבלות הבלתי אפשריות...

    השבמחק