יום רביעי, 14 במרץ 2012

The “Fitment” Scene x Thailand Edition


בזמן האחרון, תאילנד התחילה להציג בניות ממש רציניות ומכוניות מאוד מעניינות. במהלך השבועות הקרובים, אנחנו נציג לכם כמה מנציגות של הסצנה המקומית בתור סיקורים נפרדים. כאן אנחנו מדברים על סגנון הבניה, ייחודיות, ייצירתיות, נכונות לדחוף דברים לרמה אחרת בלי לחכות שמישהו אחר יעשה את זה קודם וכו'. כפי שתראו בחלק מהתמונות, יש כאן הכל, החל ממרכב מקורי משופר ועד להחלפת פרונטים וחלקי בודי נוספים, והכל עשוי בטוב טעם. לא שיש משהו רע במכוניות שיש להם רק גלגלים/הנמכה/ליפ קדמי, אבל הימים האלה כבר מזמן חלפו בתאילנד. טויוטה קאמרי עם חזית של GS/Aristo ו-Crown ועד לעבודות קאסטום מטורפות, גם קוסמטיות וגם אופטיות, קיטים Job Design בהתאמה אישית על אקורד ומרצדס. תאילנד צועקת איכות! אהבתם? לא אהבתם? תשאירו תגובה בתחתית הסיקור, כדי שנדע מה דעתכם על זה :)

























































מקור: StanceNation

2 תגובות:

  1. טוב, הם ממש שרוטים והזויים, אבל אני אוהב את מה שאני רואה. נכון, זה לא חוקי. נכון, זה לא מקובל. אבל לפעמים כל-כך יש חשק לראות משהו שונה ולא שגרתי..מחפש תאילנדית כדי להתחתן ולעזוב איתה :)

    השבמחק
  2. בתאילנד החוק הוא מושג יחסי , ולהתחתן עם תאילנדית זה יותר טוב ממה שזה נשמע , השאלה שלי היא האם ההרחבות האלו נדפקות כשיש בכביש כל מיני מהמורות ???

    השבמחק