יום שלישי, 13 במרץ 2012

Jackpot


כמה פעמים יצא לכם לקרוא סיקור שבו הגיבור הראשי נשבע שהמכונית המשופרת והנוצצת שלו מעולם לא הייתה אמורה להיות מכונית פרויקט? זה פשוט נראה כי כאשר מקבלים מכונית חדשה, הפיתוי לשחק איתה הוא בלתי נשלט אצל כמה אנשים. וגם הקלות שבה בעלי הרכבים יכולים להשוות את המכונית שלהם למכוניות של אנשים אחרים ברחבי העולם דרך תמונות ממפגשים שונים, מגזינים ופורומים באינטרנט, רק הופך את זה לפשוט בלתי נמנע. הגיבור הראשי כאן, בחור בשם נתן, אינו יוצא דופן. "אני לא התכוונתי לשפר או לשנות אותה בכלל, היא הייתה חדשה ודי יקרה, אז פשוט לא יכלתי." וכשהוא אומר "חדשה", הוא מתכוון לחדשה טריה מהמפעל.





חזרה לשנת 2008, נתן בתמימות הלך לשים את הגולף MK5 שלו לטיפול בסוכנות פולקסוואגן המקומית. בזמן שהוא היה שם, איש מכירות ראה אותו מתפעל מפולקסוואגן שירוקו בצבע לבן Candy, הם התחילו לדבר ובסופו של דבר, נתן לקח את המכונית לנסיעת מבחן. נתן מיד התאהב במכונית והתאכזב כשגילה שהמכונית הספציפית הזאת (רכב הדגמה) הייתה בבעלות המנהל, וזמן ההמתנה לשירוקו באותו הצבע הוא בערך 6 חודשים. הוא לא רצה לחכות כל-כך הרבה, והלך הביתה מתוסכל. כמה ימים לאחר מכן, איש מכירות התקשר אליו לומר כי הסוכנות צפויה לקבל שירוקו בצבע Shadow Blue תוך כמה שבועות ושאל האם הוא עדיין מעוניין. "זה היה אותו הצבע כמו של הגולף שלי, ואני כבר ידעתי שזה מתאים לי. אז נסעתי לסוכנות והשארתי פקדון."

עם אחריות היצרן, רוב האנשים לא יעלו על הדעת לגעת במכוניתם. כך גם נתן, עד שהוא טעות חמורה והגיע לכמה מפגשי מכוניות. "הבנתי מה אני מפסיד", נזכר נתן. "מלכתחילה רציתי לשמור על המראה המקורי של המכונית, לשים לה גלגלים יפים וקפיצי הנמכה, כיוון שלא התכוונתי להנמיך אותה ברמה קיצונית." עם זאת, בזמן החיפושים אחרי קפיצי הנמכה, הוא נתקל בדיל מעולה עבור הקוילאבורים של V-Maxx וקנה אותם במקום. "ברגע שהתקנתי את הקוילאוברים, המכונית נצמדה לרצפה. לכן כל מה שאמרתי קודם על זה שאני לא רוצה להנמיך יותר מדי פשוט הפסיק להיות אקטואלי." הוא הסיר את כל הסמלים מהמכונית, מלבד הסמל VW, אותו הוא צבע בצבע הרכב, החליף את הרשת התחתונה בפגוש קדמי ברשת של טרנספורטר T5, החליק את המיקום של לוחית רישוי קדמית וכך המכונית נשארה במשך זמן מה.



בסופו של דבר הגלגלים המקוריים הוחלפו בגלגלים מלוטשים של מרצדס AMG, אשר נתן קנה אונ-ליין מאחד חברי הפורום. ואז הוא נסע לאירוע Edition 38. "ראיתי כל מיני מכוניות עם כל מיני שיפורים ותוספות וזה נתן לי המון השראה." וברגע הזה הוא הבחין שבביתן של Recaro שהיה באירוע, הייתה מכירה של המושבים מדגם Sportster CS. הוא מיד קנה אותם.

בזמן שהוא השווה את המכונית שלו למכוניות של אחרים, הוא הבחין שהשירוקו שלו לא נמוכה מספיק. קוילאוברים היו כבר במצב הכי נמוך שלהם, לכן הצעד הבא היה טבעי - מתלי אוויר. אחרי שהוא בדק את האופציות שמציעות יצרניות שונות, הוא נתקל ב-Plush Automotive. תוך כדי שיחה עם הבוס של המקום, לוק, נתן החליט שהוא רוצה למכור את הגלגלי AMG שלו. לוק הכיר מישהו שבמקרה חיפש בדיוק את הגלגלים האלה, כך שזאת ממש לא הייתה בעיה. זמן לא רב לאחר מכן, השירוקו של נתן כבר הייתה מצוידת במתלים קדמיים של Airlift עם כריות ושילוב של Eibach מאחורה, לצד זוג מדחסים 480cc, מיכל אוויר של כ-20 ל' וניהול המערכת דיגיטלי של Easystreet.


אחרי שהוא מכר את הגלגלים, הוא התחיל לחפש משהו ראוי שיחליף אותם. ידיד שלו המליץ לו על CCW, ולמרות שהוא שמע עליהם, הוא לא כל-כך הכיר את הדגמים והנתונים שלהם. עיון קצר באינטרנט מאוחר יותר, ונתן כבר יצר קשר עם Complete Custom Wheels שבפלורידה כדי להזמין את הסט של Classics במידה 18X9.5 קדימה ו-18X10 אחורה.

בזמן ההמתנה לגלגלים החדשים בפברואר 2011, חברה של נתן לקחה אותו ללאס ווגאס כמתנת יום ההולדת שלו. ביום לפני האחרון שלהם בארה"ב, נתן זכה בג'ק פוט של 12 אלף דולר באחת ממכונות המזל. לאחר מסע קניות של הרגע האחרון, הם חזרו הביתה ושם חיכתה להם חבילה גדולה ויפה מ-CCW.



עם האקסטריור המושלם, נתן הפנה את תשומת ליבו אל פנים הרכב. "החלק המרכזי של ה-Recaro שעשוי מזמש לא התאים למושב האחורי המקורי. התוכנית המקורית הייתה פשוט להתאים את המושבים הקדמיים לאחוריים, לא מעבר לזה." עם זאת, לאחר שחזר זה עתה מווגאס עם מזוודה מלאה במזומנים, הוא החליט ללכת על שינוי צבע מלא של האינטריור. לשם כך הוא חזר אל החברים הוותיקים מ-Plush Automotive. נתן לא היה סגור לגבי הצבע שהוא רוצה לפנים הרכב, לכן הוא נאלץ לשבת מול קטלוגים רבים כדי לבחור משהו שימצא חן בעיניו. "לבסוף החלטתי ללכת על צבע שאני לא ממש יודע איך להגדיר אותו, רק אגיד שזה סוג של לילך/סגול בהיר." 



בזכות המכונית שמעולם לא הייתה אמורה להיות מכונית פרויקט, נתן גרף אוסף של פרסים, כולל מקום ראשון באירוע Early Edition ו-Edition 38 ומכונית האירוע ב-Players 5.0 שנבחרה ע"י Scene Media. לא רע בכלל, היינו אומרים. 

מקור: StanceLife

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה