יום רביעי, 14 במרץ 2012

It’s a GTI Thing


אנשים רבים עדיין לא מבינים את העניין של הגגונים, הוספת גלגלים של יצרניות אחרות ודברים אחרים שקורים בסצנת V-Dub, אבל בסופו של דבר הכל מסתכם בעניין של טעם וסגנון אישי. בזכות הטעם האישי שלו, ה-GTI שנת 2006 של מאט וובלטון היא אחת השחקניות הטריות והרעננות במגרש המשחקים. 



הרבה אנשים מכירים את התחושה של לחזור הביתה לאישה ששואלת: "איך אתה יכול להיות איתי כל-כך הרבה זמן כאשר אתה אפילו לא יכול להחזיק סט גלגלים אחד במשך חודש?" אבל אנחנו חייבים לציין שמאט נשוי לאוהדת שרופה של מכוניות משופרות וחובבת VW מהסוג ההארד-קור, כך שהוא מסתדר עם השאלה הזאת בצורה הרבה יותר קלה מהרבה אנשים אחרים.



ממשחקים במכוניות צעצועים של Hot Wheels בתור ילד, דרך נסיעה ב-V-TECCCCCCC נמוכה ומשופרת ועד שהוא סוף סוף נכנס לעולם ה-V-Dub והנמיך את ה-MK5 עם מתלי אוויר, אפשר ללמוד שלמאט יש הרבה במשותף עם המון אנשים בסצנה, יותר ממה שחושבים בהתחלה.



מאט בחר במתלי אוויר Air Lift XL קדמיים, כריות אחוריות Slam Specialties RE5 ואלמנטים נוספים של Dorbritz. בתור ניהול המערכת, הוא הלך על ASCO עם 8 שסתומים ושלט של AVS עם 7 מתגים. צמד מדחסים ViAir 400c ממלאים מיכל אוויר של כ-20 ל', כדי לספק את האנרגיה להרים את המשקל של MK5. 





כמוקבל, אנשים משקיעים הרבה בגלגלים שלהם כדי להבליט את הרכב שלהם משאר הרכבים ולהקנות לו עוד יותר אישיות. מאט ניסה את הכל: מגלגלים שקועים בתוך הכנף ועד לכאלה שבלטו החוצה, ממתיחה קיצונים עד לקו ישר, מגלגלי 17" ועד 19" והפעם הוא החליט להתנסות בסט של RH ZW1 במידות 17X8 קדימה ו-17X9 אחורה. עכשיו המכונית יושבת כמו שהיא אמורה - מקורקעת.



הרבה תוספות עדינות התווספו למכוניות, כגון פגושים וליפ בתקן אירופאי, בקליות R32, גג נצבע בשחור מבריק ואנטנה הוחלקה, אבל מה שמושך הכי הרבה תשומת לב זה ללא ספק ההגה 3600 מ"מ של Nardi. סגנון וינטאג' של ההגה נראה ממש טוב ומשתלב מעולה באינטריור המודרני.



ועכשיו לחלק העצוב, שאף אחד לא רוצה לקרוא...אחרי שהיא עברה דרך הרבה סטים של גלגלים, לא פחות מ-5 סטים של מתלים סטטיים עד שהיא עברה למתלי אוויר, אינספור שיפורים, התאמות וזמן שהושקע, יפיפיה הזאת הייתה מעורבת בתאונה חזיתית עם..צבי והנזק שנגרם הוערך ב-8 אלף דולר. הדבר הטוב שיצא מזה הוא שמאט אכל המבורגרים מבשר צבי במשך חודש, אולם למרבה הצער, לאחר תיקון הרכב מאט הרגיש שהוא כבר לא אותו הדבר ופשוט החליט למכור אותו. 
מאט עדיין נמצא בסביבה עם הגולף MK3.5 קבריו שלו, אבל הזכרון של ה-MK5 שלו נשאר וחיי באינטרנט.  


מקור: Airsociety

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה