יום שני, 19 במרץ 2012

HAPPY ST. PADDY'S DAY


בזמן שהרבה מאיתנו חגגו את יום פטריק הקדוש בצורה שנהוגה בכל העולם, למרות שאף אחד לא מצליח לזכור למחרת מה היה, נאספה קבוצת חברים מחוץ לפאב בצהריי היום באירלנד כדי לצלם את הגולף מארק 3 VR6 של לירוי. 
על הגולף VR6 מארק 3 מבציר 1997 של לירוי אי אפשר לרשום יותר מידי, היא לא צועקת חזק מידי, ולא בולטת בכל מקום שתראו אותה, אבל לפעמים הפרטים הקטנים עושים את כל ההבדל. 
המנוע VR6 2.8 עם 90 אלף ק"מ מקוריים. הרכב יושב על קויילאוברים של חברת KW המפורסמת, והגובה של הרכב הוא הכי נמוך שלירוי היה רק יכול להנמיך בהתחשב למצב הכבישים וגובה פסי האטה שיש באזור מגוריו. 
בפנים הרכב ניתן למצוא מושבי עור מחוממים אשר הגיעו מקוריים, מראות וחלונות חשמל,  דברים שנחשבים ליחסית נדירים בדגמים האלה. 
בנוסף לכל המקוריות בכל זאת מורכבים כמה שיפורים קלים על הרכב, כגון צנרת, חוטי הצטה משופרים, פלאגים פלטיניום של חברת NGK, גריל ללא סמל, פנסים אחוריים ואיתותים מושחמים, פנסי חזית ופנסי ערפל שקופים וכמובן התוספת המשמעותית ביותר למראה הרכב, גלגלים של פורשה בוקסטר עם גימור מיוחד. 
אז בקצרה, זה הכל, רשימה קצרה, אבל כמו שאנחנו תמיד אומרים, הדברים הקטנים והפשוטים עושים את כל ההבדל! ובינתיים תהנו מכל התמונות, וכמובן, תגיבו! 


















התמונות נלקחו מ: iLoveBass


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה