יום שני, 19 במרץ 2012

Static & Proud


אם אתם, בדומה לנו, מבלים כמה שעות כל יום בגלישה בפורומים ורשתות חברתיות, יש סיכוי טוב שכבר ראית את ה-S2000 של כריס. כאילו לא היה מספיק "מאגניב" לנסוע נמוך עד כדי גיחוך עם סטים שונים של גלגלים שהוא החליף כל חודש בנוסף לקאמבר רציני, כריס היה נחמד מספיק בשביל לספק לנו תמונות עם הגלגלים החדשים שלו, CST Zero 1. כפי שצוין קודם לכן, נראה שלכריס נמאס מהגלגלים שלו מהר מאוד. ברצינות, כבר הפסקנו לספור כמה סטים של גלגלים הוא כבר החליף. אבל זאת לא הסיבה שאנחנו רוצים להציג את המכונית הזאת ב-HolyManiacs, יש עוד הרבה במכונית הזאת מלבד הגלגלים.





עבור כריס הכל התחיל לפני כשנה, עם ה-S2K מקורית לחלוטין בצבע Berlina Black. מאז הוא בהחלט עבר דרך ארוכה, הוא בנה את המכונית לפי טעמו האישי אבל גם רצה שעוד כמה אנשים יאהבו אותה, כולל אותנו. אנחנו זוכרים שראינו אותה על "שולחן הניתוחים" בשנה שעברה, משם היא יצאה עם שכבה טריה של צבע Brickyard Red והתמונות פורסמו בכל רחבי האינטרנט.



מאז שהוא זוכר את עצמו, תמיד הייתה לו פינה חמה בלב ל-S2000. הוא מספר שכשהוא היה נער הוא נהג לרכוב על אופניו לעבר סוכנות הונדה המקומית ולהתפעל מכל ה-S2K's שעמדו שם בחניה. כעת יש לו S2000 שניה במספר והיא נראית סקסית בטירוף! את כריס אף פעם לא עניין כל הקטע של המהירות, הוא פשוט אהב לשייט בקבריו' נקיה ברחבי העיר ולשפר אותה כדי להדגיש את המראה שלה עוד יותר. 





רשימת שיפורי חוץ כוללת הרחבת כנפיים קדמיות ואחוריות, פגוש קדמי מוחלק עם ליפ משעשע וכמובן תא המטען מוחלק לחלוטין. כריס הנמיך את המכונית שלו באמצעות קוילאוברים של Megan והוסיף קיט קאמבר קדמי ואחורי של Eibach כדי להבליט יותר את הגלגלים וכמובן לפגוע ברגשות של כמה אנשים. כולנו יודעים שעניין של הקאמבר זה לא לכל אחד, אבל זה די חובה עבור כריס. מקדימה הקאמבר שלו מסתכם במינוס 5 מעלות ואילו מאחור הקאמבר עומד על מינוס 10 מעלות. הגלגלים הנוכחיים שלו הם במידה 18X9.5 מסביב, כאשר הקדמיים הגיעו עם אופסט +15 והאחוריים בעלי אופסט +10 והם עטופים בצמיגי 215/35/18.





אז מה צופן העתיד עבור מנהל צעיר של מוסך פחחות וצבע? חלק מהדברים שהוא תכנן לעשות זה להרחיב את הכנפיים הקדמיות עוד יותר, לשים גלגלים סופר-אגרסיביים, לשים פגוש אחורי של ASM, להתקין כלוב התהפכות 4 נקודות, עוד קצת גלגלים, עוד שינוי צבע ואז כמובן זה יהיה הזמן לשחרר את המכונית. אנחנו בהחלט לא יכולים לחכות כדי לראות איך בדיוק תראה ה-S2000 הזאת אחרי שהכל יהיה מוכן!















Wheels/Tires/Suspension


Megan track coilovers
Eibach front and rear camber kit
-5 degrees up front -10 degrees in rear
CST TYPE 1′s 18×9.5 all around
215/35/18 tires all around 



Exterior


Rolled & Pulled front and rear fenders
Shaved front bumper with Amuse lip
Shaved trunk
Brickyard Red paint 



מקור: StanceNation


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה