יום חמישי, 15 במרץ 2012

JOSHUA MCDOWELL’S BAGGED MKVI R


לחקור "שטח לא מוכר" בסצנת המכוניות זה תמיד ראוי לציון. בעוד שפולקסוואגן עם בולמי אוויר זה לא בדיוק טריטוריה לא מוכרת, עבור ג'ושוע מקדואל, התקנת מתלי אוויר ב-MK6 R שלו הוכיחה את עצמה כהרפתקה חדשה. 
מארק 6 הלבנה של ג'ושוע המשיכה את דרכה של המכונית הקודמת שלו, מארק 5 לבנה. הרכב הקודם שלו היה נקי ועשוי טוב, אבל הפעם הוא רצה לקחת את הדברים צעד אחד קדימה. במקום גלגלי TSW, הוא הלך על סט של Image Wheels בהזמנה אישית במידה 18X9 מסביב. הם נצבעו ללבן כדי להתאים למכונית וזה יצר שילוב מאוד נחמד. גלגלים החדשים בסגנון רטרו גם עוזרים להוריד את הכוח של ה-R לכביש, אותו ג'ושוע מעריך בכ-340 כ"ס, אחרי התקנת תוכנת APR סטייג' 1, יניקה של Forge ועוד כמה דברים טובים הכרוכים בכך.







ג'וש הוא מסוג של בחורים שבונים את המכונית שלהם בשביל עצמם, לא בשביל אחרים. הוא אחד שמגיע למפגשים ואירועים, יחד עם אישתו וילד באוטו, הוא מעוניין יותר בבניית מכונית שמתאימה לאינטרסים שלו, זה מאוד שונה ממה שרואים לרוב באינטרנט. לעומת זאת, כשהגיע הזמן להתקין אייר-רייד במכונית, כמה מכשולים הפרידו בינו לבין הכביש. החלקים הנחוצים אמנם היו קיימים במלאי, אבל גולף R הייתה זמינה רק מתחילת השנה בארה"ב.



ללא מכוניות אחרות עליהן הוא יכל לבסס את הבניה שלו ובלי כל מידע נחוץ, ג'וש גייס את עזרתו של פט (Pat) מ-Pat’s Paint Werks כדי לעשות את העבודה. זה היה עניין של ניסוי וטעייה, אבל התוצאות היו בהחלט שוות את הניחושים. מתלים קדמיים Bagyard Bombers ואחוריים Bagyard Classics סופקו על ידי Dorbitz. ניהול המערכת של RideTech שמר את המכונית בגובה הרצוי והמדחס הכפול של Viair הבטיח את היכולת לשנות את הגובה לפי הדרישה.



בניית מערכת מתלי אוויר והתקנתה בוצעו במשך יומיים חפוזים, שזה מאוד מרשים בהיקפו של דבר. ג'וש מקווה להנמיך את החלק הקדמי עוד טיפה, אבל הוא מרוצה מהתוצאות עד כה. בסך הכל אנחנו מאוד שמחים לראות את ג'וש "מלכלך את הידיים" (או לא כל כך מלכלך) על מכונית חדשה לגמרי שלו ונראה ששום דבר לא יעצור אותו.



מקור: StanceWorks

תגובה 1:

  1. מוכן להסתפק בגולף R מקורית, מבטיח שלא אוסיף לה כלום (או ש...)

    השבמחק