יום חמישי, 5 באפריל 2012

Ariel Arevalo’s MK5 GTI


בשנת 2008, אריאל רכש את ה-GTI הזאת כי הוא היה זקוק למכונית יומיומית חדשה. עם הפרויקט שלו על ראביט MK1 שבתהליכי הבניה, הוא רצה משהו מקורי, משהו שיכול לקחת אותו לעבודה ובחזרה. 

בהתחלה אריאל פשוט שנא את המראה של המכונית. "חשבתי שזה נראה מחריד. הייתי צריך משהו שלא יהיה צורך לשנות בו כלום", הוא אומר. וכמה חודשים מאוחר יותר, הוא כבר ראה את ה-GTI שלו זרוקה על הרצפה עם גלגלים יפים ובודי מוחלק וזה פתח לו את התאבון.





הוא התחיל מצביעת הפגוש האחורי כדי להתאים אותו לצבע הרכב. ואז אחרי זמן קצר הוא רכש קוילאוברים, ואז באו הגלגלים, ואז כמו אצל כל בעלי VW באו עוד קצת גלגלים...שמונה סטים שונים, ליתר דיוק.

מנוע שלו כרגע מצויד בתוכנה סטייג' 2 של REVO, קיט יניקה של Neuspeed, דאונפייפ של Eurosport והזרקת מתאנול של Snow Performance.






הכל הלך כשורה. הוא התגלגל עם המכונית, אבל במהרה, מכונית "דיילי" שלו הפכה לפרויקט נוסף. היא הפכה להיות לא נוחה: הוא היה צריך להאט את הקצב כל פעם שהתקרב לפסי האטה, בחניונים ולפני כל דבר שגדול יותר מבדל של סיגריה. אריאל כבר הספיק להחליף 3 קרטרים, ואז הוא שבר גם את הרביעי. פשוט נמאס לו, זה היה הקש ששבר את גב הגמל. הוא החליט שהגיע הזמן לעבור למתלי אוויר.



נכון לעכשיו, חצאיות צד שלו, ליפ קדמי ופגוש אחורי נצבעו בגוון Candy White, כמו צבע הרכב. ובנוגע למתלים, הוא השאיר את הקוילאוברים הישנים של KW, אבל במקום הקפיצים הוא התקין כריות אוויר אוניברסליות. סט מתאמים של H&R עזרו לו להרכיב רבעיית גלגלים של פורשה במידה 18X10 מסביב. 



"ארבע שנים מאוחר יותר והאוטו סוף סוף מסוגל לקחת אותי לעבודה ובחזרה, מבלי שפסי האטה או בורות בכביש יעצרו אותי, הסטטוס של "דיילי רייד" סוף סוף הושג!" כשהוא נשאל מה התוכניות העתידיות שלו עם המכונית, הוא ענה: "עוד הנמכה, אולי החלפת צבע, וכמובן גלגלים חדשים!".





מקור: HellaFlush

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה