יום חמישי, 5 באפריל 2012

The Game Changer: Jon Jon’s 2010 Teal Genesis Coupe 3.8 Track





בשנת 2007 ייצרן רכב קוריאני רצה לייצר משהו חדש, הוא רצה להוכיח לסצנת הרכבים בארצות הברית שהוא לא עוד יצרן שמייצר רכבים זולים ומשעממים. הרכב החל את דרכו בתור רכב סדאן שתפקידו היה להתחרות בכל רכבי היוקרה והביצועים. אבל הוא לא זכה להצלחה בהתמודדות מול אותה קבוצת רכבים במיוחד כאשר בסופו של דבר הייצרן של אותו רכב היה יצרן שנחשב לאנדרדוג קוריאני בשם יונדאי. אבל הצגת הדגם החדש בשמו הג'נסיס בהחלט הרים גבה ליצרן הקוריאני, ולמרות שלא הצליח כל כך בשוק האמריקאי היו מדינות אחרות שכן הראו עניין בו. אבל המסע של הג'נסיס סדאן רק החל. יונדאי הראתה לעולם שיש לה עוד הרבה להציע כשהוציאה את דגם הקופה בשנת 2009. ומאז ועד היום הג'נסיס קופה נחשבת לרכב שהצליח לשנות את חוקי המשחק בסצנת הרכבים העולמית.




תכירו את ג'ון והיונדאי ג'נסיס קופה שלו. רגע, זה לא ניראה כמו היונדאי קופה שאתם מכירים? ובכן גם אנחנו חשבנו ככה כשראינו את הכתבה לראשונה, אבל אחרי כמה מבטים לקווים של האוטו בהחלט זיהינו כמה סממנים מזהים. הטמבון הקדמי בהחלט לא מקורי והוא מסוג KDM שזה Korean Domestic Market מסוג Cuper Style. וכן, לא התבלבלנו למרות שזה מוזר הכוונה הייתה ל-KDM ולא JDM. 




ג'ון רצה רכב שיהיה זול יחסית, אבל בנוסף שיהיה יחסית נדיר ובהחלט שימשוך עיניים. 
"היו הרבה רכבים שעניינו אותי כמו האינטיניטי G35\G37, או כמו הלקסוס IS300, אבל בשביל המחיר והאחריות של היצרן  וכמעט כל מה שרציתי ברכב הג'נסיס קופה לקחה את כולם." - ג'ון. 




ג'ון מתכנן להחליף את הגלגלים שלו בעתיד ולרדת ממידה 20' ל-19. הוא חושב שהרכב לא מספיק נמוך וזה התיכנון העיקרי שלו בעתיד. בתיכנון שלו גם להוריד את המושבים האחוריים ברכב, להחליף את המושבים הקדמיים למושבי ספורט, להחליף את ההגה ובסופו של דבר להתקין כלוב התהפכות. אחרי זה הוא מתכנן להתעסק קצת במנוע שיראה קצת יותר טוב לעין. ואם הוא עדיין יהיה הבעלים של הרכב כשהאחריות שלו תיגמר אז הוא מתכנן להחליף לה את המנוע. 







"אני מאוד נהנה מהקשר והחברות שבניתי עם האנשים בסצנת הרכבים. וגם הרצון בלבד להמשיך ולהתעסק עם זה כדי להישאר שמח ושפוי בעולם המשוגע הזה. בנוסף אני באמת שלא יודע מה זה בדיוק, אבל הקשר בין האדם למכונה מאד מסקרן אותי" - גון. 









נלקח מ: Canibeat

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה