יום שבת, 14 באפריל 2012

AUSTRALIAN CONVICTION


מה גורם לאנשים כמונו להיות כאלה? למה אנחנו מסתכלים על מכונית ומיד חושבים על איך היא הייתה נראית אם לעשות בה כמה שינויים פשוטים? יש דברים בעולם הזה שהם ישארו בגדר תעלומה שלעולם לא נדע, אבל אנחנו מתנחמים בידיעה שיש עוד אלפים כמונו שמרגישים אותו הדבר.





כשאתה הולך ברחוב ומבחין במכונית שתפסה את העין שלך, אתה פשוט עוצר ובוהה. הקומודור של אוון היא אחת המכוניות האלה, למרות שבאוסטרליה היא נפוצה בערך כמו שברולט מאליבו בארה"ב. אם ראית אחת, ראית את כולן. למרבה המזל, זה לא המקרה כאן.



אוון, מגיל צעיר, הוקסם על ידי כל דבר עם מנוע, בעיקר בשל אביו, שחלק איתו את אותה התשוקה. הוא לימד את אוון שעל מנת להפוך מכונית לבולטת, אתה לא צריך לעשות שום דבר קיצוני, אלה הדברים הקטנים והעדינים שעושים את כל ההבדל. קווים נקיים, צבעים ובחירת גלגלים שונים מהנורמה, זה כל מה שנדרש כדי לגרום לאנשים להעיף מבט נוסף על המכונית.



אוון החל את דרכו בסצנת הטנדרים, שבה כל אחד שאף לגרום לטנדר שלו לגרד את השלדה על הכביש, אבל ככל שחלפו השנים הוא החליט שמגיע לו קצת להתפנק ולקבל מכונית נוחה ליומיום. אז מדוע הוא בחר לרכוש אחד מכלי הרכב הנפוצים ביותר בכבישי אוסטרליה?



קווי העיצוב של הקומודור האחרונה הם הטובים ביותר שהולדן הציגה אי פעם. מהפיתולים בחלק האחורי של הרכב ועד בתי הגלגל המקוריים, זה מרגיש כאילו שם במפעל ידעו שאנשים כמונו יימשכו אליה. רוב האנשים באוסטרליה ממלאים את הקשתות של הקומודור עם גלגלי 22" אשר ממלאים את חלל של בית הגלגל ומשאירים את המכונית בגובה המקורי, אבל אוון ידע שזה לא מה שהוא הולך לעשות.



בעזרת כמה מקורות, הוא מצא סט מיוחד במהדורה מוגבלת של גלגלי Work Brombacher, שהם למעשה VS-XX עם ליפ עמוק יותר. גלגלי 19" נראים מושלם על המכונית, בהתאמה עם גובה נסיעה נמוך, היא בהחלט בולטת מהקהל.



המציאות היא שלא משנה כמה פעמים אנשים רואים את מה שאנחנו עושים, גם אם הם אינם מצליחים להבין מדוע אנו בונים מכונית כדי שתשב נמוך ככל האפשר, נמשיך לעשות את זה. פגישה עם אוון בקלות יכולה לשכנע שיש סיבה ותכלית לכל מה שאנו עושים. לנסוע 10 שעות עד מלבורן כדי להסתובב ולבלות עם החבר'ה של S|W  בסופ"ש, זה לא בדיוק מה שרוב חובבי הרכב היו עושים, אבל אוון אפילו לא חשב פעמיים. 



אוון לא סיים עדיין, הוא מתכנן להנמיך ולהרחיב עוד טיפה את הרכב. אבל עם הכבישים האוסטרליים והרשויות שרק מחפשות מכוניות כאלה כדי לעשות עליהן קופה "מהירה", אנחנו חושבים שכבר יש לו את השילוב המושלם.

מקור: StanceWorks

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה