יום שבת, 14 באפריל 2012

On The Ground


אחד הדברים המדהימים ביותר שקורים כשמפעילים אתר כמו HolyManiacs זו הזדמנות לקרוא, לפגוש ולהכיר הרבה אנשים מאוד מוכשרים. גם בעלי מכוניות המדהימות האלה וגם צלמים נפלאים שיוצאים מגדרם כדי להוציא סט מושלם של תמונות. 
היום אנחנו מסתכלים על פולקסוואגן גולף MK2 מדהימה, שאותה אתם בטוח תאהבו כמו שאנחנו אהבנו. עם ליפ קדמי שמנשק את הארץ וקשתות בכנפיים שיושבים ממש מעל הצמיגים המתוחים, היא באמת מאותן המכוניות שראויות לייצוג. 





כמו במקרה של מכוניות יורו רבות אחרות, זה נראה שכאן הכל היה מתוכנן להיות פשוט ונקי. לא תמצאו כאן צבע נותץ או שום דבר אחר שלא קשור לסגנון המכונית. הבעלים עשה עבודה קשה ומתמשכת כדי לנקות את הגוף של ה-MK2 שלו, על ידי גילוח/החלקה של הרבה חלקים לא רצויים. הוא הסיר אנטנה והחליק את הבגאז' והצדדים, וזה נראה פשוט טוב!



אחד הדברים שאנחנו הכי אוהבים במכונית הזאת זה איך שהבעלים שילב בין הצבעים וגרם להם להראות טוב ביחד. על ידי צביעת הגג בצבע הגלגלים הוא בהחלא חשב על הכל. אם כבר בגלגלים עסקינן, למה שלא נבדוק אותם לעומק? מדובר בגלגלי OZ Fittipaldis במידות 15X9 ו-15X9.5 קדימה ואחורה, אשר עטופים בצמיגי 195/45/15 מסביב. ולבסוף, למכונית יש קיט ברקסים גדולים, אותו תראו טוב יותר בתמונות בהמשך.



קשה לנו להגיד בוודאות, אבל הגולף הזאת ללא ספק אחת היפות מהדור שלה שהופיעה אצלנו בבלוג. עבורינו, זה הכל עניין של פשטות וביצוע, ובמכונית הזאת בהחלט יש את שניהם. היא כל-כך נמוכה שאפילו כשכריות האוויר מתמלאות, הליפ יושב ממש מילימטרים מעל הקרקע. אנחנו נשמח לשמוע מה אתם חושבים על היפיפיה הזאת, אז תקדישו כמה שניות מזמנכם ותשאירו איזו תגובה למטה :-)











































מקור: StanceNation

תגובה 1:

  1. הברקסים פשוט רדירים מק 2 לדעתי 1 הרכבים היפים ביותר וגם ג'טה מק2 אני אישית לא אהבתי את הצבע של הגג אבל על טעם וריח...!~!
    קלאסית ביותר

    השבמחק