יום חמישי, 5 באפריל 2012

Cruel Intentions: Brendan Hinds’ Audi S5


כולנו היינו שם בזמן זה או אחר. זה יכול להיות כאשר אתה אוסף את המכונית ממגרש, ספוגה בריח של מכונית חדשה; או אולי כאשר אתה נוסע לקניות לסופר ומאיץ אל תוך החניה מבלי לפחד מפסי האטה, בורות בכביש ומבלי לחשב זוויות נכונות. ברוב המקרים, ההבטחה מתבצעת כאשר אתה סוף סוף מוצא את המכונית הזאת שחיפשת הרבה זמן, ואז אתה מתחיל לשכנע את עצמך שזה יהיה בסדר גמור לנסוע בה כפי שתכננו אותה המהנדסים: OEM, טריה מהמפעל, סטנדרטית...מקורית. ברנדן הינטס הבטיח את אותה ההבטחה כשהוא קנה את ה-S5 שלו שנת 2010. כוונותיו היו להשאיר את המכונית במצבה המקורי, הודות לעיצוב המרשים והאגרסיבי שלה. ובכן, אתה רואה איך זה נגמר...









הסיפור הזה נמצא בכל מקום בסצנה הזאת. ברנדן מודה: "אין כאן סיפור ייחודי. תמיד הייתי בקטע של מכוניות משופרות, עוד מתקופה שהייתה לי GTI VR6 שנת 1995. קניתי את ה-S5 הזאת עם כוונה לא לשפר אותה, אלא פשוט להנות ממנה במצבה המקורי. אולי רק להחליף לה גלגלים...וזה היה תחילת הסוף. פשוט איבדתי שליטה על עצמי ואת התופעה הזאת יכול להבין כל אחד שנמצא בתחום השיפורים." תמיד יש את השיפור האחד הזה שפתאום משנה לנו את כל החשיבה שלנו ולוקח אותנו למקום בו אנחנו יכולים לבלות 6 שעות גלישה באינטרנט בחיפושים אחרי חלק מסוים, מה שבסופו של דבר מוציא מאות ואלפי דולרים מחשבון הבנק שלנו. עבור ה-S5 הזאת, "הישפור היחידי" ששבר את גב הגמל היה סט גלגלים 20X10 של Vossen CV3. ומי יכול להאשים אותו? הגלגלים האלה פשוט זעקו להנמכה ראויה, אותה דאג לסדר לא אחר מאשר דרו מ-Dorbritz Designs. 







אז למה אנחנו בתור חובבי שיפורים נכנסים לתוך האש הזאת מלכתחילה, ולמה בכלל אנחנו מנסים לשכנע את עצמינו ואת כולם שזה לא יקרה שוב? האם צייר מבטיח שלא ייגע יותר במכחול אחרי שסיים את היצירה שלו? או שמא ספורטאי מקצועי מוריד פרופיל לזמן מה אחרי עונת אליפות? אם זו התשוקה שלנו, אז למה אנחנו פוחדים כל-כך להתחיל הכל מחדש?










אין לזה תשובה קלה, מלבד האמרה העתיקה: "אם אתה נאלץ לשאול, אתה לא מבין". כל אחד מאיתנו יודע למה אנחנו עושים את זה, אבל אף אחד מאיתנו לא יכול להסביר את זה, אפילו חובב "באותו הראש" כמונו. המאבק בין מתינות לתשוקה קיים תמיד. הראש שלנו ישפיע עלינו עם הכוונות האכזריות שלו שמסתכמות ב-"קלה לנהיגה, יפה גם ככה, נוחה בשביל להגיע מנקודה A ל-B" בדיוק כמו שהלב שלנו יזיז את היד שלנו לכיס האחורי כדי להוציא כסף עבור סט של קוילאוברים. זה מה יש וכך תמיד יהיה.



מקור: Canibeat

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה