יום רביעי, 4 באפריל 2012

Royal Flush x StanceNation


במשך תקופת קיום הבלוג שלנו, יצא לנו ההזדמנות להכיר כמה מהמועדוני רכב וקבוצות הטובות ביותר ברחבי ארה"ב. מ-Liberty VIP מהחוף המזרחי ועד ל-Low N’ Slow בקליפורניה. היום אנחנו נכיר חבורה נוספת שנקראת Royal Flush שמתגוררת בדרום קליפורניה השמשית. ולמרות שעוד לא הספקנו לסקר את כל המכוניות של המועדון הזה (עדיין), אנחנו נספר לכם קצת עליהם ונציג לכם כמה מהרכבים שלהם.





Royal Flush הוקם בסוף 2010 ובמקור התחיל כקבוצה גדולה של בעלי לקסוס. ככל שהקבוצה גדלה, כך גדל המבחר של הרכבים, מה שבסופו של דבר הפך למעדון מצומצם של בעלי מכוניות "זרוקות" לרצפה. רבים חושבים על Royal Flush כמועדון עם נטיה לסגנון ה-VIP בלבד, אבל מה שבאמת מאחד את Royal Flush זה מכוניות מאוד נמוכות, יומיומיות, עם פיטמנט מאוד אגרסיבי. רבים מרכביהם נוסעות בגאווה עם צלקות קרב (כנפיים סדוקות, ליפים קדמיים ופגושים שרוטים ושבורים וכו'..), הרי כולנו יודעים שבסופו של יום, העובדה שהמכוניות האלה הן דיילי והן נוסעות רק כמה מילימטרים מעל הכביש, דברים כאלה יכולים לקרות בסופו של דבר.



אז למה שלא נתחיל עם הסובארו הנמוכה עד כדי גיחוך השייכת לאדם? כבר ראינו את המכונית הזאת בעבר, לפני בערך שנה, וזה נחמד לראות איך המכונית השתנתה מאז. המכונית יושבת נמוך בצורה קיצונית על קוילאוברים של BC Racing וחישוקי XXR 521 במידה 18X10 מסביב עם אופסט +25. אדם גם הוסיף חצאיות צד של Do-Luck, דיפיוזר אחורי HKS Kansai וספוילר קטן אחורי של STI 2007 במהדורה מוגבלת. שבו, המכונית הזאת דיילי לכל דבר ועניין. כמו-כן, למכונית יש צנרת פליטה מושלמת של Greddy וקיט יניקת אוויר קר והיא מכוונת לאזור ה-300 כ"ס. האם אכפת לנו שיש עליה הרבה מכות ושריטות? ברוב המקרים היינו אומרים "כן", אבל לא היום. אנחנו אוהבים את החבר'ה מ-Royal Flush וזה לא מזיק לאף אחד לשתף משהו טיפה שונה מפעם לפעם.





















עכשיו נעבור לבחור בשם ג'וני דיפ. הוא לא עשה הרבה למכונית שלו מאז הסיקור האחרון לפני כמה חודשים כי למען האמת, אין צורך להוסיף בה כלום. ה-GS שלו נראית נפלא, עם הגלגלים האגרסיביים למדי שלה והמראה הכללי שלה. בעוד שג'וני אכן מתגלגל על מתלי אוויר, יהיה לך מזל אם אי פעם תראה את החלק העליון של הצמיגים שלו. בכל תמונה של המכונית הזאת שאי פעם ראינו, גם אם בניסעה וגם אם בחניה, היא יושבת על הבטן שלה. יש לנו הרבה כבוד לאלה שגם עם מתלי אוויר נוסעים כל-כך נמוך, ועוד באופן יומיומי אז בכלל! הלקסוס הזאת מצוידת בבודי-קיט של Admiration וספוילר גג של Junction Produce והיא יושבת על גלגלי Work Euroline במידות 19X10 עם צמיגי 225/35/19 מקדימה ו-19X11 עם צמיגי 245/35/19 מאחור. 



















כולכם זוכרים את הילד הרע הזה, נכון? כן, זוהי ה-STI שהופיעה באחד הסיקורים לפני כשבועיים כאן אצלנו בבלוג:

http://holymaniacs.blogspot.com/2012/03/sweet-low.html

אין צורך לספר לכם שוב עד כמה אנחנו אוהבים את ה-STI של דונלד, אז פשוט תסתכלו על התמונות, ואם בא לכם יותר פרטים עליה, כנסו לקישור.











הבאה בתור היא אינפיניטי Q45 שנת 1998 נקיה מאוד השייכת לדרו וו. מאוד מרשים לראות איך המכונית הזאת נשמרה לאורך השנים אבל עוד יותר מרשים זה לראות איך היא יושבת. הגלגלים היפיפיים האלה הם כמובן Work Equip האגדיים והם באים במידה 18X10 עם אופסט 0 מקדימה ו-19X11 עם אופסט מינוס 12 מאחור. לא באמת יש צורך להוסיף משהו כאן, התמונות מדברות בעד עצמן. טוב נו, רק דבר אחד אנחנו כן נוסיף...אנחנו ממש אוהבים אותה!























ואחרונה, אך לא פחות חשובה היא האימפרזה של קירק. אמנם היא לא יושבת נמוך כמו האימפרזה של אדם, היא עדיין נראית מאוד סקסית. בחירת הגלגלים של קירק גם נפלה על Work Equip במידה 18X10 מסביב עם אופסט 5 קדימה ו-20 אחורה, עליהם הולבשו צמיגים במידה 215/40/18. מלבד הפיטמנט המרשים, מכסה תא המטען מקארבון של VIS וליפ קדמי V-Limited, רוב הדברים המעניינים באוטו הזה נמצאים מתחת למכסה המנוע. עם דברים כמו מצמד Exedy stage 2, אינטרקולר חזית turbo xs, אפ-פייפ Grimspeed עם ווסטגייט TIAL 38mm, דאון-פייפ invidia + אגזוז של Borla, הדבר הזה בוודאות זז מהר תחת רגל הכבדה של קירק.



















אחרי כל מה שנכתב כאן, אנחנו רוצים להודות לצלם של S:N, ג'ון טראן, על התמונות היפות וכמובן לכל משפחת ה-Royal Flush. 



מקור: StanceNation

תגובה 1:

  1. במקרה נכנסתי לאתר ואני פשוט נהנה מכל רגע,
    שאפו על הכתיבה המושקעת ועל התמונות ובכלל על כל מה שאתם עושים,
    זה כמו פורנו לחולי רכב וlowriders בפרט.

    (הלוואי שזה יהפוך לתרבות בארצנו)

    עבודת קודש, המשיכו כך!

    השבמחק