יום שני, 2 באפריל 2012

Doin’ His Own Damn Thing: John Nguyen’s VW Bug with a Swagger All Its Own


כאשר אתה מתחיל את הפרויקט שלך, יש לך כמובן את הכיוון אליו אתה רוצה לקחת אותו, אבל אז אתה מתחיל לשמוע דעות של חברים, בני משפחה ומכרים באינטרנט לגבי מה שאתה צריך לעשות ומה לא. אם אתה מספיק אמיץ ומעז לצאת מחוץ לקופסה שאנשים הגדירו כ-"מקובל" בבניית מכונית, את תכין את עצמך לכמות הנשאה שאפילו הממשלה לא מצליחה למשוך. עבור חלק מאנשים, היה מאוד מפחיד ללכת נגד הזרם, אבל ג'ון נגוין, הבעלים של החיפושית הזאת, רק חייך בגיחוך והמשיך בדרכו לבניית החיפושית 1963, ולא שם קצוץ על מה שכל השאר חושבים.







סיפור הפרוייקט של ג'ון לא התחיל כמו שאתם חושבים. הוא לא התחיל את דרכו בתור "הגרעין הקשה" של פולקסוואגן בפרט או Euro בכלל. הקריירה שלו התחילה עם אופנועים, כי מה שפחות או יותר היה אצל כל החברים שלו. יום אחד, ג'ון במקרה ישב ודפדף באלבום תמונות משפחתי, ואז הוא הבחין בחיפושית לבנה שהייתה בבעלותו של אביו. מרגע הזה הוא כבר היה מכור.





אחרי שהיו בבעלותו כמה חיפושיות מקוררות אוויר, כולל זאת שאתם רואים על המסך שלכם, ג'ון הצליח ללמוד המון לאורך הדרך והמסע הזה בסופו של דבר הוביל אותו ל-“Annie”. "אנני" היא החיפושית האחרונה של ג'ון, אשר גורמת לנו לרצות ולרכוש חיפושית בכל פעם שאנחנו רואים את התמונות שלה (אנחנו מדברים ברצינות). ולמרות כל הדעות השליליות ולעג שחבריו "חילקו" לו באדיבות על כך שהחליף את האופנועים בפולקסוואגנים מקוררי אוויר, ג'ון הצליח לבנות חיפושית אשר מגלמת את האסכולה הישנה, מציגה את הסגנון האישי של ג'ון ובולטת מכל שאר החיפושיות.





ג'ון "זרק" את אנני על הרצפה כמו זונה על גבה, מה שעשוי להפוך כמה תמונות אלו ללא בטוחות לצפיה עם אתה בעבודה, בשל כל הסקסיות הזאת. הוא הצליח להעמיד את החיפושית שלו רק כמה מילימטרים מעל הקרקע בעוד שהוא נשאר סטטי ולפני שאתם שואלים, כן - בגובה הזה הוא נוסע בה ביומיום. 





בנוגע למגע אישי, ג'ון גילה כמה דברים דרך מסעותיו ל-Oak Creek Vintage כדי להפוך את החיפושית הזאת לשלו. תוספות האהובות עליו עד היום הם קרני שור, אשר מחוברים לגגון קךאסי. תוספות עדינות שג'ון הוסיף כדי להפוך את החיפושית להרבה יותר טובה.





אנני הפכה למושכת עיניים מאז שג'ון הניח את ידיו עליה, ואנחנו בטוחים שיבואו עוד הרבה שינויים ותוספות כדי לשמור על שריד מקורר אוויר "מפיל לסתות" הזה. אנחנו רק נוסיף שאנחנו מאוד אוהבים את החבר'ה שבונים את המכוניות שלהם לפי רצונם האישי ואנחנו מראים את האצבע המשולשת להמון הזועם שרק יודע להטיף מוסר ותת ביקורות על דפי האינטרנט. אנחנו מורידים את הכובע בפני ג'ון!













מקור: Canibeat

תגובה 1:

  1. קטע...גם לי פתאום בא על חיפושית :)

    השבמחק