יום שבת, 28 באפריל 2012

Fresh finished project: VW Mk1 Caddy


מה עושים כאשר מתעייפים מפרויקט הנוכחי של המכונית שלנו? אנחנו מתחילים לשנות בה דברים או פשוט קונים מכונית פרויקט חדשה. מייק בחר באפשרות האחרונה, תוך כדי ידיעה איזה סוג של VW זה יהיה. כמו-כן הוחלט כי המנוע חייב לעבוד עם קרבורטורים! מייק בחר במכונית שלא רואים לעתים קרובות בסצנה של הולנד: פולקסוואגן קאדי MK1. לפני שלוש וחצי שנים, מייק מצא את הקאדי באסם. הבעלים כבר התחיל בעבודת שיקום אך מעולם לא סיים את הפרויקט. קאדי עמדה חלודה בפינת האסם. מייק קנה אותה והתחיל מחדש את השיקום. המכונית מעולם לא נראתה באף פורום או בלוג בחו"ל, כי מייק רצה שהבכורה של המכונית תתקיים דווקא ב-DubMutterz לפני כל המפגשים ו-Worthersee. ובכן, אנחנו מאוד אהבנו את הבכורה!







מייק התחיל, כמו רוב הפרויקטים, עם גוף המכונית. כל החלקים שהוחלפו שוב התמלאו בחלודה והיה צורך להחליף שוב את הכל בפעם השניה. מייק עשה את כל עבודת הפחחות לבד, אבל הצביעה נעשתה על ידי צבעי מקצועי. אבל גם מקצוענים נוטים לעשות טעויות ורעיון השחזור שהיה בראשו של מייק כלל אך ורק עבודת צבע מושלמת. המכונית הוחזרה לצבעי והתוצאה שאליה התכוון מייק הופקה. מייק בחר בצבע OEM של פולקסוואגן: Slate Grey. בחירה טובה, מייק! צבע אפור המדהים הזה מדגיש את הקווים של המכונית ממכסה המנוע ועד לבקליות האחוריות. 





בתוך הארגז, מייק רצה רצפת עץ בצבע חום כהה. רצפת עץ בגוון הזה מקנה למכונית את הליטוש הסופי והמראה היוקרתי. 











כאמור, הפרויקט היה אמור לעבוד על קרבורטורים. אבל זה לא הדבר היחידי שמייק רצה עבור המנוע שלו: הוא רצה 1.8 DX מגולף GTI MK1. הייתה בעיה קטנה בלמקם את הקרבורטורים של ימאהה R1 כי סעפת היניקה ממוקמת מעל הפליטה וקרוב מאוד לתא המנוע. מייק ביקש לעזרתו מחבר שלו, גרבן, ויחד הם תכננו סעפת יניקה חדשה בשביל הקרבורטורים וגרבן ריתח את הכל ביחד. שאר תא המנוע חייב להיות נקי לכן 70% מהחוטים והכבלים הוזזו כדי להסתירם. חלקים מסוימים כמו מכסה שסתומים צופו בכרום ואחרים עברו ליטוש. הדגשים האלה נותנים לקאדי מראה נקי ומושלם שמתאים לצבע Slate grey שלה.





לצערנו, האינטריור רחוק מלהיות גמור ומושלם. עבור הנסיעה של מייק ל-Worthersee הוא רכש מושבי ASS נוחים. דבר אחד בטוח, מייק הולך להביא פולקסוואגן מדהימה וייחודים לעונת המפגשים השנה. 























מקור: DubNutterz

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה