אחרי הגעתו למוסקבה, נקאי סאן ביקר את אובייקט התעללות שלו, שגובל בין אומנות לספורט מוטורי וכבר יום למחרת, אחרי שהשמש עלתה, הוא התחיל לעבוד..
ב-5 באפריל ב-10 בבוקר, נקאי סאן הצטייד בכלי האהוב עליו לחיתוך ברזל והתחיל לחתוך ולהוריד חתיכות "מיותרות" של הפח. כשהחבר'ה הגיעו למוסך, איפה שכל זה התרחש, נקאי כבר הספיק להוריד את הכנפיים האחוריות והתחיל למדוד את התוספות השמנמנות.
כל מילימטר היה חשוב, מדידות אינסופיות עם סרגל וגם "לפי העין"...
מלבד התקנה איכותית של הקיט, נקאי סאן דואג לכל פרט אחר מסביב, במיוחד לאופסט הלא מתאים בגלגלים האחוריים...
הוא נלחם קשות עם האופסט המדובר, כדי שהגלגלים יהיו מוסתרים מאחורי הכנפיים החדשות, אבל התוצאה הייתה פחות טובה מהרצוי: "אנחנו זקוקים לגלגלים עם מידות אחרות, הם חייבים להיות רחבים יותר בכחצי אינצ' ועם אופסט נמוך יותר", אמר נקאי סאן. אפשר היה כמובן להשאיר את הגלגלים הקיימים ולתרץ את זה בקטע של "כולם עושים את זה", אבל התקבלה החלטה נבונה - לקנות גלגלים חדשים.
עם תוספות לכנפיים האחוריות הוחלט להמתין ואחרי שנקאי הדביק עליהן מסקנטייפ, הוא עבר לכנפיים הקדמיות.
התוספות יושבות חזק כעת, אפשר להתחיל למדוד ולהתאים את הגלגלים הקדמיים, אבל על זה אנחנו נספר בחלק הבא. בינתיים קבלו עוד כמה תמונות מהמוסך עצמו.
מקור: LowDaily
קישורים קודמים בנושא:
מיותר לשאול אם שינוי כזה חוקי בארץ? הרי מדוב בשם מוכר וסדנה ידועה..עדיין אסור?
השבמחקהדבר הזה נראה כמו טיל קרקע קרקע
השבמחק