יום שני, 9 באפריל 2012

Highs and Polos


זוהי מכונית מספר שלוש של ג'וני אליוט ופולו השניה במספר, בין לבין הייתה לו סקודה פאביה דיזל לתקופה מאוד קצרה, שעליה כמה שפחות נדבר - יותר טוב. הפולו הנוכחית, דגם 2001 עם מנוע 1.4 ל' 16V, נרכשה רק לפני כשנה במטרה להחליף את הסקודה המדוברת. "הרומן שלי עם הפאביה לא נמשך זמן רב...בכלל. שנאתי אותה!אחרי שמכירים של הדור 6N של פולו, מבינים עד כמה הן אמינות. כשהגרמניה הקטנה הזאת הופיעה בצבע הנכון ועם המנוע הרצוי, הלכתי לראות אותה. עשיתי נסיעת מבחן ולקחתי אותה הביתה כמה ימים מאוחר יותר.", אומר ג'וני.







המכונית לא נרכשה למטרת פרויקט כלשהו כפי שג'וני מסביר: "אני סטודנט, אז לא באמת יש לי את הזמן והכסף להשקיע בפרויקט מלא. לא ממש התכוונתי לעשות או לשנות בה משהו בכלל. אני פשוט נוהג בה ואם בא לי לשנות בה משהו, אני עושה את זה." כמובן שלא לקח הרבה זמן לג'וני להבין ולהחליט ולפני שהמכונית אפילו הגיעה לביתה החדש, הוא כבר הזמין לה קוילאוברים. במהלך ימים ספורים של בעלותו על הפולו, הוא הרכיב את הקוילאוברים והסיר מגב אחורי והסמלים.



אלה לא היו השינויים היחידים שנעשו בפולו הזאת. בשנה האחרונה, פולקסוואגן הקטנה הזאת זכתה לרענון הצבע המקורי שלה, החלקת הפלטה של לוחית רישוי והחלקה של פס קישוט קדמי. הגריל המקורי הוחלף לזה של הדגם GTI וגם הספליטר של GTI התיישב על הפגוש. השינויים לא היו רק חיצוניים. בפנים, המושבים הקדמיים הוחלפו במושבי Recaro חצי עור שירדו מ-MK3 והספספל האחורי של וונטו מצא את דרכו אל החלק האחורי של הפולו, לאחר שרופד עם בד אלקנטרה כדי להתאים למושבים הקדמיים. 



לעומת זאת, התוספת האהובה על ג'וני בפולו שלו היא ללא ספק הגלגלים. Zender Turbo במידה 15X7 בגימור מלוטש, עטופים בצמיגי Bridgeston במידה 165/50, מלאו את בתי הגלגל בצורה מעולה, עם עזרה קטנה של ספייסרים בעובי 10 מ"מ ו-20 מ"מ קדימה ואחורה בהתאמה. "אני מקבל הרבה מחמאות עליהם ויש אפילו כמה אנשים שרוצים לקנות אותם ממני." אומר ג'וני.



אז מה הסוד להשגת תוצאה כזו מסודרת? ובכן, ניתן לג'וני לענות על זה: "תעשו את זה כדי להתאים לטעם האישי שלכם. הקשיבו להערות והביקורות של אנשים אחרים. ותקנו קוילאוברים לפני כל דבר אחר, אל תשקלו אפילו לקנות סתם קפיצי הנמכה!"





מקור: Stancelife

תגובה 1:

  1. חבל שהיא לא GTI. אבל אם היא לא "נוסעת", אין שום סיבה שהיא תהיה לא יפה והיא בהחלט יפה!

    השבמחק